۱۳۹۲ تیر ۱۴, جمعه

چه کسانی از سقوط مُرسی در مصر خوابشان به هم خورد؟




چه کسانی از سقوط مُرسی در مصر خوابشان به هم خورد؟

بی هیچ گفتگو آنانیکه درد وطن دارند و به تاریخ و فرهنگ و تمدن ملی ِ واقعی خودشان می بالند و افتخار می کنند، از سقوط مُرسی بسیار خوشحال و دلشادند.
زیرا ملت بزرگ مصر در کنار ملت ایران از جمله ملت های با تاریخ است که جهان را وامدار خودشان کرده اند.
بنابراین سزاوار نبود و نیست که مُشتی عقب مانده ی اسلامی کشور فراعنه را با آن تاریخ درخشانشان در گنداب اسلام فرو ببرد.
از این جهت همه ی آنهاییکه که سربلندی و سالاری ملت خودشان را بدور از هر گونه بیگانه پرستی خواستار هستند، با شادی ملت بزرگ مصر شاد شدند.
ولی در مقابل ِ شادمانی ملت های تاریخ دار، حکومت اسلامی اشغال گر در ایران، حکومت اسلامی ترکیه و تونس بسیار پریشان خاطر هستند که اسلامشان را مرگ فرا رسیده است که بزودی شراره های ظلمت سوز خیزش عمومی ملت های ایرن، ترکیه و تونس خرمن هستی اسلامی شان را به آتش می کشد و خاکستر می کند.
دامنه این ترس و وحشت به قدری است که حتا " اصلاح طلبان " حکومت اسلامی در ایران و گروهای نگهدارنده و خواهان بقای حکومت ضد انسانی اسلامی در پوشش اپوزیسیون، آنچنان زبان در کام بردند و چشمانشان کور شده است که قادر نیستند چند کلامی در حمایت از شادی ملت بزرگ مصر بنویسند و در شادمانی آنها شادی کنند.
از طرف دیگر خیزش عمومی ملت بزرگ مصر و حمایت تمام عیار ارتش ملی مصر یک پیام رسا برای سران ارتش و سپاه و بسیج در ایران فرستاد.
و آن این است که اگر آینده خودتان را با ملت ایران گره زده اید و درد وطن و عِرق وطن دارید و خودتان را ایرانی می دانید، باید در خیزش عمومی و سراسری ملت بزرگ ایران، آنها را تنها نگذارید و با حمایت ملت ایران، اسلام عقب مانده و ضد ایرانی و ضد انسانی را در گورستان تاریخ دفن کنید.
البته این به گور سپردن اسلام سیاسی هیچ ربطی به عقاید مردمانی که اسلام را دینشان می شناسند و در خلوت خود با خدایشان راز و نیاز می کنند، ندارد.
باشد که فرماندهان غیور ایرانی و نه اسلامی ارتش، سپاه و بسیج به مسئولیت خودشان پی ببرند و بیدار گردند و نامی نیک از خودشان در تاریخ ایران و قلوب ایرانی حک کنند.
و بدانند که در این راه تنها نیستند و در کنار حمایت ملت ایران، سرمایه ای ملی، تاریخی و بین الملی چون شاهزاده رضا پهلوی در کنار خود و با خود خواهند داشت.

پاینده ایران
زنده باد ملت بزرگ ایران

احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر