۱۳۹۲ تیر ۲۱, جمعه

راه ِ حل ِ امروز و فردای ایران




راه ِ حل ِ امروز و فردای ایران

بی هیچ گفتگو تنها راه حل امروز و فردای ایران، پیوند خوردن به اصل ایرانیت و حامی و نگهدارنده استوار آن نظام پادشاهی است.
یعنی پیوند خوردن به حلقه ی ایران ِ نوین ِ پادشاهی که پدران و مادران نسل های جدید ملت ایران از روی جهل و نادانی این حلقه ی نگهدارنده ی ایران را پاره کردند، در گنداب اسلام سیاسی فرو رفتند و مرتکب خطایی نابخشودنی شدند که زندگی فرزندانشان را تیره و تار و غمبار رقم زدند.
این پیوند ِ مدرن و ایرانگرایی هم به نفع ملت ایران در تمامیت ِ تاریخی، فرهنگی و تمدنی ِ درخشان ایران است و هم حتا به نفع روحانیون دیندار از تیره و تبار آیت الله سید حسین طباطبایی بروجردی و آیت الله سید کاظم شریعمتداری است که می توانند معرف دین و مذهبشان، جدای از دخالت در امر حکومت در ایران پادشاهی ببالند و حامی استوار نظام پادشاهی باشند که دین و مذهب در آن از احترام سزاورش برخورد است.
با این نگاه برای آینده ی دین و مذهب و جایگاه روحانیون که دین را از حکومت کردن، جدا می کنند، پیام می فرستیم که مبادا تا اخر خط، با اسلام سیاسی در راه متلاشی کردن ایران همراه شوید و از این طریق تف و لعن و لعنت و نفرین ( نه آفرین ) تاریخی ملت ایران را بر خود روا دارید که دیگر هیچ جایگاهی در ایران ِ فردا پیدا نکنید و آینده تان بریده و ابتر شود.
همچنین از نظامیان ایرانگرا در هر رسته ای می خواهیم از الگوی قهرمانان ارتش ملی مصر درس بیاموزند و در خیزش عمومی ملت بزرگ ایران در کنار ملت باشند و اسلام سیاسی را با اقتدارشان گوش بپیچانند.
زیرا جایگاه و آینده و منزلت شما و روحانیون در نظام پادشاهی است که تاریخی بیش از 2500 ساله ی شکوهمند دارد.
هرچند به دفعات بر ایران تاختند و تاراج کردند و ویران نمودند ایران را
اما باز حافظ و نگهدارنده ایرانمان همین نظام پادشاهی بوده است.
و خوشا بر شما و ما که امروز سرمایه ملی، تاریخی، فرهنگی و تمدنی در وارث پادشاهی بیش از دو هزار پانصد سال، در شخصیت بی همتای شاهزاده رضا پهلوی انباشت شده و تاریخ، این بار گران و سنگین را بر دوش ایشان گذاشته است.
پس اگر خیر و صلاح ایران و آینده خود و ملت ایران را دنبال می کنیم. باید به دور حلقه ی یاران ِ ایرانگرای شاهزاده رضا پهلوی گره بخوریم که به حق وارث ایران نوین و جانشین ِ دو پادشاه ایرانساز و ایران خواه و ایراندوست رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه آبادانی گستر است.

احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر