۱۳۹۲ مرداد ۷, دوشنبه

یا این دنیا یا آن دنیا





یا این دنیا یا آن دنیا

در حیرتم امروز دوستان و هموطنانی فقط از روی احساس و بی هیچ دانش و دور اندیشی، از کسان و یا گروه هایی به دفاع بر می خیزند که کارنامه ی تاریخی و تولدشان بر ترور و انسان کشی و توهین به قوانین عرفی حقوق بشر ثبت شده است.
گویی انسانهای شریفی که به زندگی عشق می ورزند و جانشان توسط آدمکشان حرفه ای اسلامی گرفته می شود، بشر نیستند
گویی باید عقاید و رفتار مدرن زندگی آفرین و زیبایی گستر انسانهای باورمند به این دنیا که پشیزی برای آن دنیای دروغین قائل نیستند، زندگی شان توسط جانیان اسلامی گرفته شود
گویی باید قوانین عرفی ِ زندگی آفرین انسانی، قربانی قوانین ضد انسانی ادیان کلیسایی و اسلامی شود
این دوستان نمی دانند که اسلامیون ضد انسان آمده بودند و آمده اند تا هر ارزش انسانی را به بند بکشند و خنجر در حلق انسانهای زندگی دوست فرو کنند
گویی باید میدان را به سُفلگان بی مایه و ضد کرامت انسانی وا گذار کرد تا جامعه انسانی را به به قرون وسطی و عصر قبیله ای قریش در عربستان ببرند
معبار دموکراسی این نیست که با عوام ِ نا آگاه و نادان از طریق صندوق رای به حکومت برسیم و بعد قوانین ضد انسانی شریعت را پیاده کنیم
معیار دموکراسی این است که به حقوق بشر احترام بگذاریم و دین از حکومت جدا باشد
و آیا در ترکیه و مصر و تونس و و و چنین اتفاق افتاده است و دین از حکومت جدا است؟
آیا اسلامیون عقب مانده در این کشور ها، قوانین ِ بازی دموکراسی را رعایت کردند؟

یا این دنیا یا آن دنیا

بگذاریم آن دنیای دروغین مال ادیان باشد
و حق ما است که در این دنیا خوش باشیم
و کتبن هم امضا می کنیم اگر مرگمان فرا رسید، هر عقوبت ممکن را در آن دنیای دروغین، در حق ما روا دارند.
اما اجازه نمی دهیم و اجازه ندهید که این دنیا را هم از ما بگیرند و سعی نکنیم
واگذاری این دنیا را با مواضع بی دانس و بی مالیات خودمان که به آن رنگ و لعاب دموکراتیک می پوشانیم، دو دستی تقدیم از گور گریختگان تاریخ کنیم.

دفاع از یک ارزش

من اگر امروز از ارتش ملی مصر دفاع می کنم نه اینکه عاشق چشم و ابروی ارتشیان هستم.
بلکه دفاع من امروز از یک ارزش است که ارتش ملی مصر در مقابل زیاده خواهی های اخوان المسلمین ایستاده است تا قوانین عرف را جایگزین شریعت کند.
و مطمئن باشید در هر جای جهان اگر کسانی یا گروهی و یا ارتشی به دفاع از عرف در مقابل شریعت ضد انسانی اسلام برخیزد، مرا با خود دارند.
سعی کنیم اندیشیده سخن بگوییم و موضعی نگیریم که فردا پشیمان بشویم و با موضعمان نسل های آینده را در جهنم سوزان شریعت اسلامی بسوزانیم.

درود بر نمایندگان ملی و عرفی گرای تونس

" استعفای 42 نماینده مجلس موسسان تونس برای سرنگونی دولت این کشور



منابع رسانه ای در تونس اعلام کردند که 42 نماينده مجلس موسسان این کشور ، به منظور انحلال پارلمان و سرنگونی دولت اسلام گرای تونس به رهبری حزب النهضه ، استعفا دادند.
به گزارس خبرگزاری فرانسه اقدام نمایندگان تونس پس از آن صورت می گیرد که روز پنجشنبه گذشته محمد البراهمی یکی از مخالفان دولت و عضو مجمع ملی موسسان توسط افراد ناشناس در برابر منزل خود ترور شد.
بر اساس این گزارش 42 نماینده که استعفای خود را تقدیم کرده اند، وابسته به ائتلاف اتحاد برای تونس هستند .
همچین برخی از نمایندگان ائتلاف احزاب چپ و ملی گرا وابسته اند. این افراد گفته اند که استعفای آنها گام اول در راه سرنگونی دولت است.
فعالان در تونس دولت اسلام گرای این کشور به رهبری حزب النهضه وابسته به گروه اخوان المسلمین را متهم می کنند که در ترور شکری بلعید و محمد البراهمی دو مخالف سرشناس تونس دست داشته است.
محمد البراهمی (57 ساله) که یکی از رهبران مخالفان دولت و منتقد حزب اسلامگرای النهضه به شمار می رود، روز پنجشنبه گذشته در مقابل منزلش هدف 11 گلوله افراد ناشناس قرار گرفت ."

منبع:العربیه

امروز اگر وجدان بیداری داریم و به کرامت انسانی و قضیلت اجتماعی احترام می گذاریم، باید بی هیچ اما و اگری از ارتش ملی مصر در مقابل زیاده خواهی های ارتجاعی اخوان المسلمین و از نمایندگان ملی و عرفی مجلس ِ تونس در مقابل حرب اسلامی النهضه که حربی بغایت اسلامی و ارتجاعی و ضد انسانی است، حمایت کنیم.

احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر