۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۸, سه‌شنبه

عاقبت تاریک اندیسی ِ یک بیگانه پرست اسلامی



Bild könnte enthalten: eine oder mehrere Personen, Personen, die sitzen und Innenbereich

عاقبت تاریک اندیسی ِ یک بیگانه پرست اسلامی

بارها گفتم و نوشتم که هر فرد اسلامی که جدایی دین و مذهب از سیاست و حکومت را باور ندارد، لاجرم به این نگاه و نظر و دورنما، باورمند می شود که اسلام را برتر از ایران ارزیابی کند و چنین کسانی حاضر هستند تا نابودی آخرین خشت ایران در تمامیتش، از اسلام دفاع کنند.
یعنی این موجودات اسلامی که باور دارند، دیانتشان عین سیاستشان و یا بر عکس است، در واقع در یک تندپیچ تاریخی اگر بخواهند مجاب شوند بین ایران و اسلام، یکی را فدا یا انتخاب کنند، آنها بی هیچ درنگی ایران را فدا و اسلام را انتخاب می کنند.
و بارها این سخن و نظر و نگاه را از زبان آخوندهای دانه درشت و ریز و حتا آخوندهای بی عمامه شنیدیم و خواندیم.
نمونه ی آخرینش، تاریک اندیشی بنام صادق زیبا کلام است که گوی سبقت را در این باره از آخوندهای فسیل شده در حوزها ربوده است و دیروز افاضه کرده بود که:
" یک موی محمد عرب را به صد تا کورش و داریوش و خشایار شاه و تخت جمشید و ایران قدیم عوض نمی کند."
که در پاسخش نوشتم:
" به نظر می رسد برای کمک به این " استاد " باید زنجیرها را آماده کرد و محکم به گردن و دست و پایش بست و او را کشان کشان بر سر ِ گور یکی از امامان شیعه ی دلبسته اش رساند و انتهای زنجیر را با میخ طویله، در گور امامش فرو برد و دورش را هم خط کشید تا شاید با کرامت نداشته امامش شفا پیدا کند.
امروز اما این فرد دیوانه و مجنون حکومت اسلامی در تمامیتش، بعد از گرفتن جایزه ی سالانه آزادی بیان از دویچه .له آلمان، افاضه را چنین نعره کشیدند که:

«امروز، شانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷، باز هم می‌گویم من با تمام وجود از نظام دفاع می‌کنم و حتی یک قدم هم جلوتر می‌آیم و خیلی آشکار و صریح می‌گویم که اگر این نظام در معرض سقوط قرار بگیرد -منظورم از این نظام، همین مجلس شورای اسلامی، همین مقام معظم رهبری، همین شورای نگهبان، همین روزنامه کیهان و مابقی است- اگر همین نظام دچار بحران شود و من ببینم در شرف سقوط است که یا در نتیجه خیزش مردم در داخل کشور و یا حمله امریکا، اسراییل و.. به کشور باشد، من شرمنده شما و شرمنده خیلی از مردم ایران هستم، ولی با تمام وجود از نظام دفاع می‌کنم. من از اسلحه و فشنگ و... متنفرم اما اگر پایش بیفتد، اسلحه هم دست می‌گیرم و از نظام دفاع می‌کنم که سقوط نکند!!»
یعنی این فرد دیوانه و مجنون خامنه ای و حکومت اسلامی، به آشکارترین شکلی افاضه کرده است که حتا در مقابل خیزش ملت ایران علیه تمامیت حکومت اسلامی می ایستتد و با سلاح گرم، آنها را قتل عام می کند.
امیدوارم کسانی که ناآگاهانه فقط گول حرف های صد من یک غاز این فرد دیوانه و مجنون خامنه ای را تا امروز خورده اند، تکتنی بخورند و بفهمند که افعی حکومت جانی اسلام سیاسی در ایران، کبوتر نمی زاید.
و شرم بر دست اندکاران دویچه وله که این جایزه را به یک فرد دیوانه و مجنون خامنه ای ایرانی کش داده است.
بنابراین بیهوده نیست که در یکی ازنوشته هایم به صراحت کامل نوشتم که:
این افراد که امروز دم از مبارزه مسالمت آمیز و اصلاح طلبی می زنند، فردا اگر همین حکومت دلخواهشان با خیزش ملت ایران سقوط کند، دست به اسلحه می برند و در سر هر گذر پاسبان کشی و انسان کشی می کنند.
می گویید نه؟
می گویم یک بار دیگر افاضات محسن چاقو کش را بخوانید که گفته بود اگر شاهزاده رضا پهلوی به ایران برگردد و ملت ایران گزینه پادشاهی را انتخاب کنند، او می شود محسن چریک
یعنی دوباره چاقو و اسلحه به دست می گیرد و خون می ریزد
امروز هم فرد دیوانه و احمقی بنام زیبا کلام افاضه کرده است که:

«امروز، شانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷، باز هم می‌گویم من با تمام وجود از نظام دفاع می‌کنم و حتی یک قدم هم جلوتر می‌آیم و خیلی آشکار و صریح می‌گویم که اگر این نظام در معرض سقوط قرار بگیرد -منظورم از این نظام، همین مجلس شورای اسلامی، همین مقام معظم رهبری، همین شورای نگهبان، همین روزنامه کیهان و مابقی است- اگر همین نظام دچار بحران شود و من ببینم در شرف سقوط است که یا در نتیجه خیزش مردم در داخل کشور و یا حمله امریکا، اسراییل و.. به کشور باشد، من شرمنده شما و شرمنده خیلی از مردم ایران هستم، ولی با تمام وجود از نظام دفاع می‌کنم. من از اسلحه و فشنگ و... متنفرم اما اگر پایش بیفتد، اسلحه هم دست می‌گیرم و از نظام دفاع می‌کنم که سقوط نکند!!»
آری
بارها گفتم و نوشتم که هیچ بنی بشر اسلامی، با تفکر اسلامی و شیعه ی اثناعشری نمی تواند در چهارچوب و معیار تعریف شده انسان با وجدان و با اخلاق بگنجد و فردی انسان دوست و وطن دوست باشد... کسی که تار موی یک فرد بیگانه چون محمد عرب که عقبه اش با الهام از همین فرد بر ایران و مصر و کشورهای صاحب ِ تمدن ِ مدرن و با فرهنگ انسانی تاختند و ویران کردند و ملت شان را اسیر و زبون و به خواری گروگان گرفتند، به صد تا ایران گذشته و کورش و داریوش و خشایار شاه و تخت جمشید نمی دهد، می تواند ایرانی باشد و هوای ِ ایران را نفس بکشد؟
به باور من چنین آدم هایی از هر بیگانه ی متجاوز، پست تر و پست فطرت تر و ضد ایرانی تر و ضد ملت ایران هستند
تا نظر شما مخاطبین چه باشد؟
ای تفو بر تو ای به اصطلاح استاد علوم سیاسی دانشگاه اسلامی حکومت اسلامی، تفو."

احمد پناهنده
هشتم ماه می 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر