۱۳۹۷ خرداد ۷, دوشنبه

سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی، خواست ارجمند ملت ایران است



Bild könnte enthalten: 1 Person, lächelnd, sitzt und Anzug

سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی، خواست ارجمند ملت ایران است

این روزها در سایت ها و تلویزیون ها و گفتگو ها و صفحات مجازی، صحبت از این می رود که مایک پامپئو، وزیر خارجه ی آمریکا، در گفتگو با ستاره درخشش گفته است که ما خواهان تغییر حکومت تبهکار اسلامی در ایران نیستیم و از نیروهای مخالف حکومت خواسته است، که به فکر سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی نباشند.
به باور من و به عنوان یک ایرانی که چهل سال از عمر و زندگی ام را در راه سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی ِ ضد ایرانی، هزینه کردم، در پاسخ به این خواسته و صحبت وزیر خارجه ی آمریکا می گویم:
این شما نیستید که برای ما، ملت ایران تصمیم بگیرید که چه کنیم و یا چه نکنیم
بلکه این ما، ملت ایران هستیم که تصمیم می گیریم، حکومت ضد ایرانی ِ تبهکار اسلامی، سرنگون شود.
هرچند قابل فهم است که مایک پامپئو، نمی تواند به عنوان سخنگوی سیاست خارجه آمریکا، علنن از سرنگونی و تغییر یک حکومت حتا اگر تبهکار باشد، سخن بگوید و اعلام موضع کند.
زیرا با عرف و روابط کشورها و همچنین با اصل ِ عدم دخالت در امور کشورها، چنین موضعی نادرست است. مگر اینکه یک ائتلاف جهانی تشکیل شود.
حتا می شود این سخنان وزیر امور خارجه آمریکا را چنین تحلیل کرد که او با زبان دیپلماسی خواسته است به دوستان اروپایی اش بگوید که نترسید، ما نمی خواهیم حکومت تبهکار اسلامی را تغییر دهیم تا انها را بتواند از این طریق به زیر چتر سیاست خودشان بکشاند.
همچنین می تواند پیامی باشد، نیرو و روحیه دهنده به حکومت تبهکار اسلامی، که ما نمی خواهیم شما را سرنگون کنیم، پس بهتر است به ما، تمامی امتیازهایی که از شما طلب کردیم، بدهید
به معنای دیگر
این موضع و سخن وزیر خارجه آمریکا، چند پهلو و چند بعدی است که می شود از آن نتایج مختلف تولید کرد.
اما وقتی به محورهای دوازده گانه ی مایک پامپئو نگاه می کنیم، می بینیم که اگر حکومت تبهکار اسلامی به همه ی این خواسته ها در شرایط استیصال تن دهد، دیگر چیزی از او باقی نمی ماد که در قدرت بماند.
موضوع محوری که در محورهای دوازدگانه ی مایک پامپئو نیست، و ملت ایران را نگران کرده است، این است که جایی برای محور حقوق بشر در لیست ِ خواسته هایش مطرح نکرده است.
و نبود این محور می تواند، در فردا و فرداها، همین مایک پامپئو و دولت امروزی آمریکا را در کنار همین حکومت تبهکار اسلامی قرار دهد و در سرکوب تمام عیار اعتراضات ملت ایران، دست غاصبان ِ تخت دارا و سرزمین ایران را باز بگذارد.
کاری که اوبامای ِ با جنایتکاران، با ملت ایران در سال 88 کرد.
وظیفه ما ایرانیان چیست؟
اگر چنین شود که از صحبت های وزیر خارجه آمریکا، استنباط می شود، این ما، ملت ایران هستیم که باید تشخیص دهیم تا کجا منافع ملی ملت ایران با سیاست امروز آمریکا همسو است.
تا این مرز همسویی- ما- با اینکه همچنان بر سیاست خارجی آمریکا مبنی بر نگنجاندن محور حقوق بشر، در صدر خواسته هایشان از حکومت تبهکار اسلامی، اعتراض و انتقاد می کنیم، اما در فشار همه جانبه آمریکا و هر قدرتی که چنین کند، استقبال می کنیم.
چون تا این نقطه منافع ما مشترک است
اما اگر ببینیم، همین آمریکا با گرفتن امتیاز از حکومت تبهکار اسلامی، موجبات حفظ و نگهداری این جانیان را فراهم می کند، صف خودمان را از این همسویی جدا می کنیم، و آمریکا را در ردیف همین اروپای امروزی، به باد اتتقاد می گیریم و مشتشان را برای مردمان جهان باز می کنیم.
و همزمان با همه ی توان خودمان از شرایط بدست آمده، برای سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی خیز بر می داریم.
زیرا قرار نیست که حکومت و حاکمیت آینده ایران را در واشنگتن و لندن و پاریس و برلین رقم بزنند و برای ملت ایران تصمیم بگیرند.
بلکه تصمیم تغییر و آینده ایران و منافع ملت ایران فقط به عهده ملت ایران به رهبری شاهزاده رضا پهلوی است
همین
احمد پناهنده
28 ماه می 2018






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر