۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۰, پنجشنبه

امروز- فقط- سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی در ایران





Bild könnte enthalten: 1 Person
امروز- فقط- سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی در ایران

از نگاه من، هر آنکس که امروز، منافع ملی ِ ملت ایران را در صدر خواسته ها و برنامه های خود قرار می دهند، باید از حکومت تبهکار اسلامی عبور کنند و برای سرنگونی اش قدم بردارند.
وگرنه اینگونه افراد را باید در زمره ی حامیان این حکومت ضد ایرانی و تبهکار، تعریف کرد.
اما و اگر هم ندارد
زیرا اگر تا دیروز، فهم این موضوع برای این افراد، سخت و پیچیده بود، امروز اما بسیارانی که سرنوشتشان را با بود و نبود حکومت تبهکار اسلامی گره زده بودند، به این نتیجه رسیدند که حمایت از حکومت تبهکار اسلامی، معنایی جز، لگد کوب کردن منافع و مصالح ملت ایران ندارد
به عبارت دیگر
منافع ملی ِ ملت ایران، با وجود حکومت تبهکار اسلامی، بی معنی است و با سرنگونی این جانیان اسلامی در ایران گره خورده است.
با این نگاه
به عنوان یک شهروند ایرانی که همه ی عمر جوانم را تا امروز، در راه آزادی ایران و ملت ایران هزینه کردم، دستان همه ی کسانی که در جهت تضعیف و سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی در ایران، قدم بر می دارند، می فشارم و از جهان آزاد و در راسش آمریکا و پریزیدنت ترامپ می خواهم که هرچه در توان دارند، گلوگاه های تنفسی حکومت تبهکار اسلامی را با فشار هرچه بیشتر تنگ و تنگ تر کنند تا خودشان با این فشار، حلقه ی دار را در گردنشان بیاندازند و سپس ملت ایران با خیزش عمومی، صندلی را از زیر پایشان بکشند تا همگی حلق آویز گردند.
به عنوان یک شهروند ایرانی که جان و جهانم را در راه اعتلای ایران، هزینه کردم، اعلام می کنم که:
قرادردادهایی که امروز بر حکومت تبهکار اسلامی تحمیل می شود و یا این حکومت جنایتکار برای ماندگاری بیشترش، از کیسه و منافع ملی ملی ایران، امتیاز می دهد، فقط تا سرنگونی این حکومت اعتبار دارد
در فردای سرنگونی این حکومت، این قردادها از نگاه ایرانخواهان و ایراندوستان و ملت ایران ، محلی از اعراب نخواهند داشت.
زیرا از نگاه ما ایرانیان ِ ایراندوست و ملی، حکومت تبهکار اسلامی در ایران، نماینده ملت ایران نیست و منافع ملی ملت ایران برایشان بی اهمیت است.
باور دارم که حکومت تبهکار اسلامی، می خواهد با تهدید کردن به جهان آزاد مبنی بر ساخت بمب اتمی و مداخله در کشورهای همسایه، جنگی را به ملت ایران تحمیل کند و پای بیگانگان را به کشور ایران باز کند.
اگر چنین شود که آرزوی حکومت تبهکار اسلامی و چپ های کمونیستی متصل و منفصل و مجاهدین ضد ایرانی است، ملت ایران از این فرصت استفاده خواهند کرد و دودمان اسلامیون تبهکار و چپ های متصل و منفصل و مجاهدین ضد ایرانی را برای همیشه نابود و از صفحات ایرانزمین پاک و پاکیزه خواهند کرد.
یادمان باشد
برای عبور کم هزینه تر از حکومت تبهکار اسلامی، جهان آزاد و در راسش، آمریکا و امروز پریزیدنت ترامپ، باید با شاهزاده رضا پهلوی وارد دیالوگ شوند تا با حمایت از ایشان، نیروهای پراکنده در ایران، حول محور شاهزاده رضا پهلوی جمع شوند.
لازم به گفتن نیست که امروز ملت ایران در اکثریتشان، شاهزاده رضا پهلوی را فریاد می کنند و از خدمات پدر و پدربزرگش به نیکی یاد می کنند.
در پایان مایل هستم همه ی نیروهایی که دل در گرو حکومت تبهکار اسلامی ندارند، فرا بخوانم که برای نجات ایران از فروپاشی و رهایی ملت ایران از حکومت تبهکار دینی، از شاهزاده رضا پهلوی حمایت کنند.
زیرا ایشان امروز به عنوان نماد و نجات و سمبل اتحاد همه ی ایرانیان با هر مرام و عقیده و زبان و فرهنگ است.
به معنای دیگر
ایشان شخصیتی هستند، ورای سازمانی و ورای حزبی، که فقط منافع ملی ملت ایران و مردم ایران برایشان مهم است

احمد پناهنده
دهم ماه می 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر