۱۳۹۷ اردیبهشت ۳۱, دوشنبه

سخنی با آقای مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا









سخنی با آقای مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا

با درود و ارادت به شجاعت و صراحت و سیاست قاطع شما و پریزیدنت ترامپ، مبنی بر مهار همه جانبه و عبور تمام عیار از حکومت تبهکار اسلامی در ایران که در بند بند محورهای دوازده گانه تان موج می زند، اعتراف می کنم که نبودن محوری تحت عنوان رعایت و پیگیری ِ حقوق بشر، در استراتژی سیاست خارجی شما، مرا و امثال مرا نگران کرده است.
چرا؟
کلام می شوم که:
به عنوان یک ایرانی، امروز همانند میلیون ها نفر از مردم ایران و جهان، سخنرانی شما را در مورد سیاست خارجی، مبنی بر استراتژی تازه ی دولت آمریکا، در قبال ِ حکومت ِ تبهکار اسلامی را با دقت خواندم.
بسیار خرسندم که شما به "پول خونی" اشاره کردید که حسین اوبامای ِ با جنایتکاران و تبهکاران در اختیار حکومت اسلامی ِ ضد ایرانی گذاشته بود تا آن را از طریق یک جانی بالفطره بنام قاسم سلیمانی بدست تروریست ها، در جای جای خاورمیانه برساند تا این منطقه ی بحران زده و نا امن را هر چه بیشتر ناامن تر کند.
یادتان باشد که این پول خون، در واقع حاصل خون های ریخته شده در جای جای ایران و خالی شدن سفره ی ایرانیان بوده است که اینچنین پریزیدنت سابق آمریکا، سخاوتمندانه در دست قاتلین ِ فرزندان ایران و ایرانی گذاشته بود.
و بسیار نیرو دهنده و حاوی خوشحالی است که شما در صحبت هایتان، هیچ فرقی بین شیخ حسن تبهکار و مم جواد ابله با دیگر خونخوارن اسلامی در ایران نگذاشتید.
واقعیتی که از همان آغاز بقدرت رسیدن این جانوران وحشی، البته با کمک سخاتمندانه ی پریزیدنت اسبق شما، جیمی کارتر، برای ما ایرانیان ِ ایراندوست، چون آینه، صاف و چون آب چشمه، زلال بوده است.
اما منافع کوتاه مدت ِ قدرتمندان اروپایی و آمریکایی، گوش هایشان را به عمد، کر و چشمهایشان را- دواطلبانه- کور کرده بود و صدای آزادیخواهی ملت ایران را نه شنیدند و نه با چشمان دیدند.
آنجا که افسران و سرآمدان و دولتزنان و دولتمردان ِ نظام پادشاهی، چه در بخش لشکری و چه در حوزه ی کشوری را بی هیچ عذاب وجدانی تیرباران کردند، جهان به اصطلاح آزاد ِ وقت، فقط به جیب خودش نگاه کرد.
عمل شنیعی که امروز قدرتمندان اروپایی به ازای نابودی ایران و ایرانی انجام می دهند.
اعتراف می کنم که برای ما ایرانیان راستین و عدالت خواه و آزادی دوست، بسیار خوشحال کننده است که پریزیدنت ترامپ، صدای حق طلبانه ی ملت ایران را شنیدند و بر اوبامای ِ با جنایتکاران و تبهکاران پشت کردند و پای بر گلوگاه های تنفسی حکومت تبهکار اسلامی گذاشته اند و از جنبش ملت ایران، با صدای بلند حمایت می کنند که هیچ. حتا حساب ملت ایران را از حکومت تبهکار اسلامی جدا می نمایند.
و چنین بود که در ادامه ی سیاست ها و شجاعت ها و صراحت های بغایت قاطع و مهار کننده ی تروریسم اسلامی در ایران، شما در راس وزارت خارجه قرار گرفتید، تا این سمفونی ِ شکوهمند و گوشنواز ِ ضد تروریسم اسلامی در ایران را، هارمونی ببخسید.
اما باید اعتراف کنم که در میان دوازده محوری که برای استراتژی ِ سیاست خارجی آمریکا، علیه حکومت تبهکار اسلامی در ایران، ترسیم کردید، جای مقوله ی حقوق بشر خالی است.
از این جهت این نقصان در میان استراتژی جدید ِ سیاست خارجی آمریکا علیه ی حکومت تبهکار اسلامی در ایران، مرا و امثال مرا بسیار نگران کرده است.
و نگرانی زمانی بیشتر می شود که شما در یکی از محورها، بدرستی خواهان آزادی زندانیان دو تابعیتی و زندانیان خارجی شده اید، بی آنکه یادی از زندانیان ایرانی بکنید که به جرم های مختلف سیاسی و مبارزاتی، در زندان اسلامیون تبهکار هستند.
اینجاست که حقوق بشر، قربانی می شود
هم شما به خوبی می دانید که میزان مقاومت حکومت اسلامی چه اندازه است و هم ما می دانیم که این حکومت ایرانی کش، وقتی که زبان زور بالایش باشد، تسلیم می گردد.
بنابراین نگرانی ما ایرانیان از اینجا شروع می شود که اگر، حکومت تبهکار اسلامی برای بقای خودش، تن به خواسته ی شما بدهد، انتقام ِ این شکست را بر سر ایرانیان آوار می کند و بگیر و ببند و کشتار فله ای را در ابعاد وسیع تر و وحشی تر، پی می گیرد و هر صدایی را در نطفه خفه می کند.
بنابراین به ما حق بدهید که نگران آینده خودمان باشیم که حقوق انسانی ما، در این داد و ستد قربانی می شود.
از این جهت من به عنوان یک ایرانی که مثل من امروز در ایران، بسیارانند، از شما می خواهیم که در استراتژی ِ سیاست خارجی آمریکا، علیه حکومت تبهکار اسلامی، حقوق بشر را در صدر خواسته هایتان منظور کنید.
همچنین برای به ثمر رساندن بند بند ِ این استراتژی دوازده گانه، ضمن حمایت تمام عیار از خیزش مردمی در جای جای ایرانزمین، با شاهزاده رضا پهلوی وارد دیالوگ بشوید که امروز، نماد ِ اتحاد نیروها و نجات ملت اسیر ایران از ستم ِ بی انتهای ِ اسلامیون تبهکار در ایران هستند.
شخصیتی که در کاکل ِ تاریخ ایران، لکه ای از ناراستی در پرونده ی مبارزاتی شان موجود نیست که هیچ حتا فراتر از هر فردی در ایران، مثل پدر و پدر بزرگشان، فقط به منافع ایران و ایرانی و آزادی ملت تحت ستم ایران می اندیسند
با احترام
احمد پناهنده
22 ماه می 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر