۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۳, پنجشنبه

سیاست پریزیدنت ترامپ قابل تقدیر است



Bild könnte enthalten: 1 Person, Anzug
سیاست پریزیدنت ترامپ قابل تقدیر است

بارها گفتم و نوشتم که هر دولتمردی در معادلات و معاملات و یا در مختصات سیاست جهانی، باید منافع کشور خودش را همیشه در الویت قرار دهد و بر آن پای بفشارد
اما گاهی این منافع ملی، با منافع ِ ملی ِ ملل دیگر همسو می شود که اگر ملل دیگر، از این منافع همسو، درک درستی نداشته باشند، باید تاوان آن را با خسارتی اندازه ناگرفتی بپردازند.
امروز رهایی ایران و ایرانی از حکومت ایرانی کش و ایران بر باده حکومت اسلامی، گره خوردن با سیاست منطقه ای و جهانی پریزدینت ترامپ است.
زیرا
از یکسو پریزیدنت ترامپ در سطح بین المللی، روسیه جنایتکار و متجاوز را در همه ی عرصه ها مهار کرده و می کند و از سوی دیگر، سر ِ مار نا امنی در منطقه و حامی تروریست ها در جای جای جهان را می کوبد
سیاستی که به واقع قابل ستایش و تقدیر است و باید تمام عیار از آن حمایت کرد
زیرا
دشمن اصلی ما ایرانیان در ایران، حکومت ضد ایرانی ِ اسلامیون در همه ی طیف و نحله اش و در جهان، در راس همه ی بدخواهان و دشمنان ایران، روسیه جنایتکار و متجاوز است.
و بسیار دلشادم که پریزیدنت ترامپ این خواسته قلبی مرا بی آنکه از قلم من بخواند، اجرا می کند.
بارها گفته ام و نوشته ام که حکومت اسلامی ِ جنایتکار در ایران و همه ی نحله های چپ ِ حامی این حکومت ضد ایرانی، بنیان فکری و خطی و ایدئولوزی شان، بر پایه دروغ و سواری گرفتن از مردمان نا آگاه بنا شده است.
به عبارت دیگر نفس می کشند که دروغ بگویند و خاک در چشمان عابرین پیاده تاریخ بپاشند
کما اینکه نزدیک به چهل سال است، اسلامیون در همه ی شکل و نحله اش در ایران به ملت ایران و جهان دروغ گفتند و می گویند.
خوشحالم که با سرقت اسناد دروغ حکوممت اسلامی توسط جاسوسان اسرائیل، بار دیگر مشت این ضد ایرانیان در ایران، باز شد و جهان و جهانیان را چشمان باز کرد تا هیچگاه و هیچ وقت به اسلامیون در همه شکلش و چپ ها در همه ی نحله ها، اعتماد نکنند
زیرا یکی، بند نافشان به اسلام سیاسی بند است که سراپا دروغ گو هستند و دیگری به متجاوز و جنایتکاری چون پوتین دخیل بسته است تا شاید به قول خودشان، امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا را، ناکار و نا کارآمد کند.

احمد پناهنده
سوم ماه می 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر