۱۳۹۶ خرداد ۱۲, جمعه

مشتی وحوش تحت نام دانشجویان کنفدراسیون





مشتی وحوش تحت نام دانشجویان کنفدراسیون

به تازگی به مناسبت دوم ژوئن هزار و نصد و شصت و هفت، بی بی سی گزارشی بودار در حمایت از وحوشان تبه کار در دکانی بنام کنفدراسیون دانشجویی و به نفع مزدوران امروزی که تمام قد در خدمت حکومت اسلامی حمالی می کنند، در تارنمای خود به نمایش گذاشت تا عابرین پیاده ی اسیر در چنگال تبه کاران حکومت اسلامی را، خاک به چشمانشان بپاشد و ذهن و فکر آنها را به جای متمرکز شدن برای تغییر حکومت اسلامی، به سوی حفظ همین حکومت ضد ایران و ایرانی سوق دهد.
دوم ژوئن هراز و نصد و شصت و هفت چه روزی است؟
در روز 27 ماه می هزار و نصد و شصت و هفت، پادشاه ایران برای یک دیدار نه روزه وارد پایتخت آن روز آلمان غربی در بن شد.
روز سی ام ماه می وقتی که پادشاه ایران همراه شهبانو، از مونیخ دیدن می کرد، مشتی وحوش چاله میدانی تحت عنوان دانشجویان کنفدراسیون که اجیر آلمان شرقی و روسیه کمونیستی و چین مائو و آلبانی انور خوجه بودند، مثل حزب الله یی های امروزی، وحشیانه شیشه و پنجره ی مغازه ها را شکستند و ماشین ها را به آتش کشیدند تا فریاد بزنند که ایرانی نیستند بلکه اجیر و نوکر روسیه و چین و المان شرقی و آلبانی هستند.
بعد از این حرکت دور از شان انسانی و دانشجویی که سراسر وحشی گری و خود زنی بوده است، در روز دوم ژوئن همین سال وقتی پادشاه ایران همراه شهبانو وارد برلین شدند، این مزدران اجیر شده و نادان در قالب وحشیانی که تاریخ به خود ندیده بود، آشوب به پا کردند و با پلیس نظم عمومی درگیر شدند که عاقبت یک دانشجوی آلمانی به ضرب گلوله ای کشته شد.
بعدها معلوم شد، پلیسی که این فرد را کشته بود، یکی از اعضای سازمان امنیت آلمان شرقی بوده است.
یعنی ابر و باد و مه همه دست به دست هم داده بودند تا در این ارکستر وحشیانه شرکت داشته باشند و از این طریق اذهان نا آگاه مردم آلمان را علیه پادشاه ایران برانگیزانند.
این است چکیده ماجرای دوم ژوئن هزار و نصد و شصت و هفت که امروز بی بی سی وارونه آن را برای عابرین پیاده جلوه می دهد.
و بی هیچ گفتگو غیر از اندک کسان باز مانده از آن دوران که این وحشیگری را در تاریخ ثبت کردند، همگی چهار نعل در خدمت حکومت اسلامی هستند از جمله بهمن نیرومند و و حال تو خود بخوان حدیث مفصل از مجمل

احمد پناهنده
دقایق آغازین سوم ژوئن دو هزار و هفده
برلین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر