۱۳۹۶ خرداد ۲۷, شنبه

سخنی با آقای تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا



سخنی با آقای تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا

بی هیچ گفتگو خبر خوش ِ تغییر مسالمت آمیز حکومت جانی و ضد انسانی اسلامیون در ایران را از زبان شما در گزارش به سناتورها و نمایندگان کنگره شنیدم.
خبری که مکمل خبر تحریم های جدید سناتورهای آمریکا با اکثریت قاطع علیه گلوگاه های تنفسی حکومت ضد ایرانی و ضد بشری اسلامیون در ایران بوده است.
خبری که ایرانیان ایراندوست و خواهان رابطه با جهان آزاد و احترام به کرامت انسانی و آزادی فردی، سالها منتظرش نشسته بودند تا صدای آزادیخواهی آنها که در طی این سی و نه سال حکومت وحشی اسلامی در ایران به عمد یا غیر عمد ناشنیده مانده بود، شنیده شود.
اکنون من و میلیونها ایرانی وطن دوست چه در ایران و چه در خارج از ایران که از همه ی حقوق فردی و ایرانی خودمان با سرکوبی وحشیانه محروم شده ایم، با شنیدن این خبر، انگیزه ی بیشتری برای سرنگونی تمام عیار حکومت اسلامی و ضد ایرانی، در ما ایجاد شده است که اینبار جهان آزاد به رهبری آمریکا، صدای آزادیخواهی ما را شنیده است و دیگر تنها نیستیم.
مطمئن باشیم و مطمئن باشید که اگر ایرانیان بدانند که از حرکت مدنی شان برای تغییر حکومت وحشی اسلامی در ایران حمایت می شود، از هم اکنون در جای جای ایرانزمین با هر بهانه و یا فرصتی، جرقه آزادیخواهی را در حرکت های اعتراضی در قامت هسته های کوچک کلید می زنند و آرام آرام سراسر ایران را با حمایت همه جانبه دنیای آزاد به رهبری آمریکا شعله ور می کنند.
زیرا ملت ایران در زمان اوباما نشان داده است که برای تغییر مسالمت آمیز آمادگی بالایی دارد. اما دریغ و درد که اوباما با ملت ایران نبود و با همه توان و بذل و بخشش خود از کیسه مالیات دهندگان ملت آمریکا، از همین حکومت وحشی اسلامی در ایران حمایت کرد تا در سال هشتاد و هشت خورشیدی از قدرت ساقط نشود.
امروز هم هنوز اوباما و وزیر خارجه اش، کری به قول فرزند پریزیدنت ترامپ، برای در قدرت ماندن حکومت وحشی اسلامی در ایران اینجا و آنجا جنگ می کنند.
از طرف دیگر این پیام روشن شما مبنی بر تغییر مسالمت آمیز حکومت ضد ایرانی ملاهای وحشی در ایران، دست همه ی کسانی که این سالها چوب زیر بغل همین حکومت اسلامی وحشی بودند و در تمامی جنایت ها و خیانت ها و ویرانی جای جای ایران شریک و سهیم بودند و هستند، خالی کرد که همیشه وقتی ما ایرانیان وطندوست از جهان آزاد به رهبری آمریکا می خواستیم که صدای ما شنیده شود، به ناجوانمردانه ترین شکلی ما را جنگ طلب قلمداد می کردند.
اما کیست که نداند همین تبهکاران به اصطلاح اصلاح طلبی چه کمونیستی و چه اسلامی و حتا به اصطلاح ملیون عاشق همین اسلام وحشی که در تمامی این سالها مثل چوب زیر بغل همین حکومت ضد انسانی و صد ایرانی ِ ملاهای اسلامی و وحشی، عمل کردند، تنها چیزی که برایشان مهم نیست همین ایران و ملت ایران است.
و مطمئن باشیم همین کسان که ناکسان تاریخ بشریت هستند در فردای نزدیک اگر ایرانیان به پا خیزند، در کنار همین حکومت وحشی ِ اسلامی در مقابل ملت قرار می گیرند و مثل سالهای شصت خورشیدی دسته دسته مردم معترض را به دست آدمخواران اسلامی می سپارند.
منظور بسیار روشن است. خزب توده و سازمانی توده ای صفت و بیگانه پرست و جنایتکار مثل اکثریت چنین پرونده ننگینی در ایرانی فروسی به اسلامیون در کارنامه شان دارند.
و بسیار خوشخال و دلشادم که سناتور مک کین در ادامه موضع شما، بر این تغییر مسالمت آمیز در ایران تاکید کردند و گفتند:
ملتی با تاریخ و فرهنگ و تمدن، چون ایران، باید وارد قرن بیست و یکم بشود و دیگر سزاوار نیست که به زنجیر کشیده شوند.
در پایان مایل هستم به اطلاع شما برسانم که ملت ایران به خوبی آگاه است و می داند که رهبر فرزانه، فرهیخته، خردمند، ایرانی، دموکرات و آزادیخواهشان در این تغییر مسالمت آمیز پیشتاز است و هربار با سخنی موضع ضد جنگ خودشان را به نمایندگی از همه ایرانیان ایراندوست و انسان دوست، در گوش جهانیان اواز خواندند.
و خوشا ملت ایران امروز رهبری چون شاهزاده رضا پهلوی را دارد که می تواند ایران ویران شده امروز را بعد از ساقط کردن این حکومت وحشی و اسلامی، به ایران پدر و پدر بزرگشان گره بزند که معماران اصلی ایران نوین و نامدار و شکوفا در اذهان جهانیان و تاریخ هستند.
فراموش نکنیم که به اصطلاح اصلاح طلبان در آب نمک خوابانده، فرزندان عقیدتی همین جانیان حاکم هستند که در جای جای جهان مثل مگس پخش شدند و مثل کرم وول می خورند تا همین حکوکت وحشی در قدرت بماند.
نمونه اطلاعیه یک دوجین از این تبهکاران کمونیستی و اسلامی و به اصطلاح ملی هستند که از سوراخ خودشان بیرون آمدند و از موصع شما مبنی بر تغییر مسالمت امیز در ایران، زوزه های وا مصیبتا سر دادند.
به باور من و همه ایرانیان وطندوست، نباید پشیزی به حرف های ضد ایرانی، ضد انسانی، ضد جهان آزاد و صد من یک غاز این یاران ِ همیشه غار و گرمابه و گلستان همین حکومت وحشی قایل شد.
باشد که ملت ایران به کمک جهان آزاد به رهبری آمریکا، به خقوق پایمال شده خود در این سالیان دراز که همین اوباما نشان ها بر ملت ایران تحمیل و جهان را نا امن کردند، برسند.
جنین باد
احمد پناهنده
دقایق اولیه هیجده ماه ژوئن دو هزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر