۱۳۹۶ خرداد ۱۷, چهارشنبه

منافع ملت ایران- امروز- فقط سرنگونی حکومت اسلامی است





منافع ملت ایران- امروز- فقط سرنگونی حکومت اسلامی است

در یک کلام تنها ضامن منافع ملت ایران، فشار همه جانبه ی جامعه جهانی به حکومت اسلامی در ایران و همزمان حمایت بی قید و شرط از ملت ایران تحت رهبری شاهزاده رضا پهلوی در جهت سرنگونی این حکومت ضد بشری و ضد ایرانی است.
جدای از این نگاه، هر کشور و یا هر حزب و سازمانی اگر بخواهد، نگاهی مماشات طلبانه به حکومت اسلامی در ایران داشته باشد، در واقع همدست و پشتیبان همین حکومت اسلامی، در تاراج منابع و منافع ملت ایران و همچنین سرکوب لجام گسیخته و بی رحمانه آنها است.
امروز چوب لای چرخ سیاست های پرزیدنت ترامپ در هر چه منزوی کردن آخوندهای اسلامی گذاشتن، در واقع تحمیل همین حکومت جنایتکار اسلامی در ایران و استقبال از ویران کردن هرچه بیشتر خاورمیانه به دست اسلامیون ضد انسان در همه شکلش است.
یادمان باشد
از زمانی که سران کشورهای جهان آزاد، به غلط تصمیم گرفتند که برای مهار کمونیست، ناجوانمردانه و ستمگرانه، پشت دوستشان را در ایران خالی کنند و به آخوندها ضد ترقی و ضد آزادی و ضد کرامت انسانی دخیل ببندند، تا امروز جز کشتار و ویرانی و هرج و مرج و عمل تروریستی در جای جای جهان، نصیبی نبردند و دردا که ملت ایران بزرگترین قربانی این سیاست های شوم کشوذهای بزرگ غربی و در راسش آمریکا بوده است.
امروز اگر در دولت مردان و سیاست مداران این کشورها، اندکی وجدان باقی مانده باشد باید بی هیچ اما و اگری همراه پرزیدنت ترامپ، حکومت وحشی اسلامی در ایران را به جایی بفرستند که آز آنجا بیرون کشیدند.
شک نکنید ملت ایران با آمادگی بسیار زیاد، امروز فقط به حمایت نیاز دارد تا طومار این جرثومه ی ننگین تاریخ ایران را تحت رهبری شاهزاده رضا پهلوی، برای همیشه در ایران ریشه برکند و بخشکاند.
به امید آن روز که همین فردا می تواند باشد

احمد پناهنده
هفتم ژوئن دوهزار و هفده
برلین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر