۱۳۹۶ خرداد ۲۰, شنبه

سناتورهای آزادیخواه آمریکا دست مریزاد





سناتورهای آزادیخواه آمریکا
دست مریزاد


خبر خوش تحریم ِ گلوگاه های تنفسی حکومت اسلامی جنایتکار در ایران، ایرانیان واقعی را سخت خوشحال و ایرانیان به ظاهر ایرانی اما ضد ایران و ایرانی و همچنین حامیان جهانی آخوندها ی انسان کش را به فزون به وحشت انداخت.
بطوریکه آخوندهای تروریست در ایران را به خودزنی وا داشت و با نمایش مضحک تروریستی، سعی کردند قبل از تصویت تحریم ها در سنای آمریکا، افکار جهانی را به سمت دلجویی کردن از خودشان تغییر دهند تا تحریم به عقب بیافتد و بعد با حیله های دیگر تلاش کنند با دادن امتیازی، از آن جلوگیری کنند.
اما سناتورهای آگاه در آمریکا، یک پول سیاه برای سناتورهای حامی آخوندهای جنایتکار، ارزش قایل نشدند و نشان دادند که هیچ تاثیری هم از این نمایش ترورسیتی در ایران، نپذیرفتند و با اکثریت مطلق این بسته تحریمی علیه گلوگاه های تنفسی ِآسلامیون ضد بشر در ایران را تصویب کردند.
باشد که ایرانیان واقعی بیشتر و بیشتر، این حرکت های غرور آفرین را شاهد باشند و ببینند که بطور همه جانبه، حلقه محاصره، هر روزه بر حکومت تروریستی اسلامی تنگ و تنگ تر می شود. تا بتوانند در پرتو این حمایت حرکت آفرین، از جای جای وطن کف خیابانها را از اعتراض مدنی شان پر کنند و با نافرمانی مدنی به سمت اعتصابات پیش بروند تا با هزینه کمتر این حکومت اسلامی را در ایران دفن کنند.
چنین باد
درود بر سناتورهای آزادیخواه و ضد تروریست آمریکا
احمد پناهنده
نهم ژوئن دو هزار و هفده
برلین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر