۱۳۹۶ خرداد ۲, سه‌شنبه

بعد از انتصابات




بعد از انتصابات

بی هیچ گفتگو با همه ی ترفند های حکومت اسلامی همراه با عمله های چپ و راستش از جبهه به اصطلاح ملی گرفته تا نیروهای کمونیستی و همچنین به اصلاح هنرمندان ِ نان به نرخ روز خور و در راسش پیر فرتوت توده ای و یک دوجین تبه کاران حکومت اسلامی به خارج آمده تحت پوشش اصلاح طلبی، مثل مهاجرانی و گنجی و رسانه های ضد ایرانی مثل بی بی سی و و و، ثابت شده است در این میدان، فقط یک نیرو است که که با همه جان و خردش با بیگانه پرستی و در راسش اشغالگران اسلامی در ایران مبارزه می کنند. بقیه نشان ادادند که از جنس حکومت اسلامی هستند.
این نیروی محوری که شاهزاده رضا پهلوی در راسش، رهبری ایران ِ امروز و فردا را به عهده گرفته است، نشان داده است که در هر تندپیچی فقط به ایران و تمامیت ارضی و آبی اش و فرهنگ و تاریخش می اندیشد.
از این جهت است که همه نیروهای برشمرده ی بالا جهت بر زمین زدن ایرانیان واقعی، در خمیه حکومت بیگانه پرست اسلامی جمع شده اند و نشان داده اند که در راه مزدوری و دشمنی با ایران و ایرانیان، از هر دشنمی، ایران و ایرانیان را دشمن تر هستند
و خوشا به حال همه ی ایرانیان راستین که این جرثومه های فساد را که ئر پوشش اپوزیسیون برای حکومت اسلامی حمالی می کنند، مچشان را باز کردند و نشان دادند که این تبه کاران در همه رنگش، از جنس همین آخوندهای ضد ایران و ایرانی هستند.
بنابراین به جرئت می توان گفت که خمیه شب بازی انتصبات آخوندهای اسلامی در ایران با همه ترفندها در تبلیغات و در شمارش رای های مردم، فقط یک برنده داشت و آن هم ایرانیان واقعی و مخالف بیگانه پرستی در هر شکلش به رهبری شاهزاده رضا پهلوی بوده است.
منهای این نیروی راستین ایرانی، بقیه نشان داده اند که واد داده گان حقیری هستند، که حاضرند برای گرفتن تکه استخوانی از آاخوندهای اسلامی، ایران و ایرانی را بفروشند و فدا کنند.
از فردا این این سخن و نگاه بیشتر برای ملت ایران روشن می شود
درود بر ملت ایران
زنده با ایران
احمد پناهنده
21 ماه می 2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر