۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

بدرود با آخرین فرزند رضا شاه بزرگ



Bild könnte enthalten: 2 Personen, Personen, die stehen und Anzug

بدرود با آخرین فرزند رضا شاه بزرگ

در خبر موثقی که از سایت شاهزاده رضا پهلوی انتشار یافت، چنین می خوانیم:
بیانیه شاهزاده رضا پهلوی
به مناسبت درگذشت شاهپور غلامرضا پهلوی

شاهپور غلامرضا پهلوی عموی عزیزم و آخرین فرزند رضا شاه بزرگ امروز در بستر بیماری با زندگی بدرود گفت و ما را در غم خود باقی گذاشت. او همیشه به ایران میهن عزیز خود عشق میورزید تا در انتظار آزادی و دیدن وطن خویش چشم از جهان فروبست.
من با اندوهی فراوان خود را در غم بازماندگان ایشان همسر مهربان و وفادارشان و الا حضرت منیژه و عموزاده هایم،بهمن،مریم،آذر و بهرام سهیم میدانم و از صمیم قلب مصیبت وارده را به آنها تسلیت میگویم.
رضا پهلوی
ما در زمانه ای زندگی می کنیم که باید مهین دوستان واقعی برای دیدار وطنشان، جان جوانشان را پیر کنند و چشمانشان از بیداد ِ انتظار کم نور و خاموش گردد.
اما برعکس هر رجاله ی بیگانه پرست و بیگانه خویی باید سرزمین پاک اهورایی ایرانیان را با جسد متعفن خودشان بیالایند.
و چه دردناک است که امروز رجاله گان سیاسی مخاتلف دودمان پهلوی در هر طیفی، پشت ارتجاع زمان و بیگانه پرستی سینه می زنند و برای خودزنی تاریخی از یکدیگر سبقت می گیرند.
در این میان می بایستی خانواده بزرگ و ارجمند پهلوی با سوختن جان و زندگی شان، شمعی روشن می کردند تا ما پروانه وار بر گرد آن بچرخیم و ایراندوستی را مثل رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه ایرانساز و امروز شاهزاده ی محبوب و خردمند یاد بگیریم.
آری
دیروز دُخت ارجمند رضاشاه بزرگ شاهدخت اشرف پهلوی، شرف ِ زن ایرانی به انتظار دیدار وطن، نور چشمانش خاموش شد و زندگی را بدرود گفت امروز هم آخرین فرزند رضا شاه بزرگ والاحضرت شاهپور غلامرضا پهلوی به انتظار دیدار وطن به مهمانی خاک غربت رفت.
باشد که روزی رسد و ایرانمان آزاد گردد و دوباره وطن دوستان واقعی، اسکلتشان در خاک پاک اهورایی ایرانزمین به یادگار خاگ گردد.
چنین باد
در اینجا این غم وارده را به خانواده بزرگ پهلوی و در راسش خانواده والاحضرت شاهپور غلامرضا پهلوی و شاهزاده رضا پهلوی تسلیت می گویم و بدانند که در غمشان شریک و در شادی شان، شاد هستم.
بدرود والاحضرت شاهپور غلامرضا پهلوی
احمد پناهنده
07.05.2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر