۱۳۹۶ فروردین ۲۸, دوشنبه

یک کلام





یک کلام

بارها هم گفته و هم نوشته بودم، هر کس و یا هر جریانی بخواهد با هر نگاه در زمانه ی ِ بازی های انتصابات حکومت اسلامی، تنوز این انتصابات را داغ و برای حکومت اسلامی دُم بجنبانند، هیچ حسن نیتی به ایران و ایرانی و کرامت انسانی ندارند که هیچ بلکه این کسان در زمره ی ضد ایران و ایرانی تعریف می شوند. حتا اگر شناسنامه ی ایرانی داشته بشند.
زیرا داشتن شناسنامه ملاک نیست بلکه باید در رفتار و کردار و گفتار و با همه ی وجودش به ایران و ایرانی و کرامت انسانی ثابت کند که ایرانی است و دلش برای سربلندی ایران در همه ی عرصه می تپد.
وگرنه بسیارانی هستند در انگلیس و امریکا و کشورهای اروپایی، شناسنامه ی این کشورها را در جیب دارند اما کوچکتذین ذلبستگی به فرهنگ و تاریخ و خاک و سرزمین ِ این کشورهات ندارند.
این کسان که در واقع ناکسان تاریخ بشریت هستند، جز کسانی هستند که خیانت و جنایت و بیگانه پرستی سرشت و خلق و خوی شان شده است و با مزد و بی مزد برای بیگانه پرستی و خیانت به ایران از هم سبفت می گیرند.
با این نگاه به موضوع، باید در یک کلام برای ثبت در تاریخ، برای بازار گرم کنندگان ِ انتصابی ِ حکومت اسلامی و خیل ثناگویان و خیانت کاران همیشگی به ملت ایران و سرزمین ایران،بنویسم:
آنانیکه در ایران بدور از این هیاهوی انتصابی و بازی های تهوع اور دوره ای، در این انتصبات شرکت می کنند بی انکه فهم درستی از این موضوع داشته باشند، در خوش بینانه ترین شکلی می توان آنان را عابرین پیاده و ناآگاه و جاهل تاریخی خطاب کرد که بی مزد و مواجب فقط سواری می دهند و به بازی گرفته می شوند.
به معنای دیگر این افراد با اینکه سدها بار از یک سوراخ گزیده شدند باز دستشان در ان سوراخ می کنند تا باز هم گزیده شوند.
این افراد در واقع همان امت نالان شده توسط حکومت اسلامی هستند که حرمت و ارزش ملت بودن را وا گذاشتند و از روی ناآگاهی به امت و یا گوسپند اسلامی سقوط کردند.
که به باور من حرجی بر آنها نیست مگر اینکه شرایطی ایجاد شود تا بتوان با یک کارزار آگاهی بخش، سلولهای منجمد شده مغرشان را با نور افشانی، آب کرد و یا دل های سنگ شده بوسیله هجوم خرافات و بیگانه پرستی توسط آخوندهای ضد ایران را نرم کرد.
اما
آنانیکه آگاهانه در این خمیه شب بازی های انتصابی حکومت اسلامی، مردم ناآگاه را برای شرکت در این بازهای تهوع آور فرامی خوانتد، در یک کلمه پست و جنایتکار و خیانتکار به ملت ایران و ایران و تاریخ و فرهنگ ایران هستند.
و اگر این کسان از روی ریا و تزویر، خودشان را در دایره اپوزیسیون جا بزنند، پست تر و جنیاتکارتر و خیانت کار تر به ملت ایران و ایران و تاریخ و فرهنگ ایران هستند.
این نگاه هیچ استثانیی را هم در بر نمی گیرد
احمد پناهنده
هفده آوریل دو هزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر