۱۳۹۶ فروردین ۲۳, چهارشنبه

آقای ترامپ- اولویت- سرنگونی حکومت اسلامی در ایران است



آقای ترامپ- اولویت- سرنگونی حکومت اسلامی در ایران است

اگر تا دیروز روی این موضوع توهمی وجود داشت که می شود با تحریم و فشار، تغییری در رفتار اسلامیون جنایتکار و انسان کُش در ایران ایجاد کرد، امروز دیگر ثابت شده است که حکومت اسلامی فقط زبان زور را می فهمد و باید در یک خیزش عمومی به رهبری شاهزاده رضا پهلوی و حمایت بین المللی بویژه حمایت جهان آزاد و در راسش آمریکا سرنگون شود.
دیگر ثابت شده است دموکراتها در آمریکا این حکومت وحشی و عقب مانده را چون طاعون بر جان ملت ایران و کشور ایران انداختند و جهان آزاد و منطقه خاور میانه را نا امن کردند.
اگر تا دیروز هنوز توهمی وجود داشت که چنین نیست، امروز دیگر همه می دانند اوباما هشت سال، تمام عیار پشت سر وحشی ترین و عقب مانده ترین حکومت ها در جهان ایبستاد و یک طرفه فقط به این حکومت ها امتیاز داد.
حتا وقتی که ملت با شعور مصر علیه اسلامیون قیام کردند، اوباما پشت سر مُرسی جنایتکار ایستاد و کار ژنرال السیسی را تقبیح کرد.
همچنین نباید از یاد برد، خظایی که پریزیدنت بوش در مورد محور شرارت در خاور میانه انجام داد، این بود که به جای زدن سر مار در ایران، بر دُم مار در عراق حمله کرد.
و این در حالی بود که ملت ایران در آن روزها بیشترین آمادگی بر اس سرنگونی اسلامیون ایرانی کش را داشتند.
و هیچ هم نیاز به مداخله ی نظامی نبود بلکه با حمایت از ملت ایران، این سرنگونی با هزینه کمتری انجام می گرفت.
دیروز هم برای اوباما نوشته بودم، که سوریه و اسد بهانه است بلکه سر مار در ایران است و برای از بین بردن نا امنی در منطقه ی خاور میانه و جهان، باید بر سر مار کوبید و بر روی گلوگاه های تنفسی ِ این آدم کشان اسلامی پا گذاشت و فشار داد تا جان دهند.
و همگی دیدیم که اوباما را در سر سودای حفظ همین حکومت ها بود تا این سیه روزی برای ملت ایران و مردمان جهان رقم بخورد.
حتا برایش نوشته بودم که این فضیلت نیست که مدام حرف از صلح بزنیم اما قلاده ی سگان هار را در جهان رها کنیم که با بمب و قمه و کارد به جان مردماتن بی دفاع بیافتند و بعد همه ی این مشکلات و نا امنی جهانی را به رئیس جمهور بعدی تحویل دهیم.
کاری که اوباما کرد و امروز شما هم به آن معترف شده اید که اوباما می بایستی این گوشمالی را در زمان ریاست خود بر کاخ سپید به اسد می داد.
بنابراین به عنوان یک ایرانی که نزدیک به چهل سال، زندگی ِ جوان و جان و جهانم را در راه سرنگونی اسلامیون در ایران هزینه کردم، اعتراف می کنم که کار و مسئولیت شما بسیار سخت است.
زیرا هم باید خطای پریزیدنت بوش را تصحیح کنید و هم این مشکلات آوار شده از دوره اوباما را با خون دل خوردن، آرام آرام حل کرده و به نتیجه برسانید.
پس برای ثبت در تاریخ، امروز هم برای شما می نویسم که کره شمالی و سوریه بهانه است.
الویت باید سرنگونی اسلامیون در ایران باشد
زیرا سر مار در ایران است. پس بهتر این است که برای امن کردن جهان بر سر مار بکوبیم.
چون سوریه را دیگر رمقی نیست و امروز و فردا اسد سقوط می کند
کره ی شمالی هم منزوی و فقیر است که فقط دور خودش را دیوار کشیده است و زوزه مرگ سر می دهد.
و این اسلامیون جنایتکار در ایران هستند که خیانتکارانه با ثروت ملی ایرانیان این دو حکومت وحشی را تغذیه می کند.
بنابراین وقتی سر مار کوبیده شود، دُم و کمر مار را شانسی نیست که زنده بمانند.
یادمان باشد که ملت ایران این روزها از بیشترین آمادگی برای سرنگونی ملایان وحشی و آدم کش برخورد هستند و می روند با یک خیزش عمومی به رهبری شاهزاده رضا پهلوی، تمامیت این حکومت آدم کش را جارو کنند.
البته ملت ایران در این راه بسیار سخت و شکوهمند، دست هر کمک کننده ای را می فشارد.
بویيژه آمریکا و اسرائیل و جهان آزاد که به ملت ایران بدهکار هستند.

احمد پناهنده
دوازده آوریل دو هزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر