۱۳۹۶ فروردین ۲۱, دوشنبه

ترس یک بی هویت در گویانیوز از درخواست خیزش عمومی شاهزاده رضا پهلوی




Bild könnte enthalten: 1 Person, sitzt und Anzug
ترس یک بی هویت در گویانیوز از درخواست خیزش عمومی شاهزاده رضا پهلوی

در خبرها آمده است که شاهزاده رضا پهلوی در مصاحبه با آسوشیتدپرس:
" خواستار جایگزین کردن رژیم روحانیون در ایران با رژیم پادشاهی پارلمانی شد‌..."
هر چند این قلم متن مصاحبه کاملش را ندیده و نخوانده است اما از گزینش قسمت هایی از مصاحبه شاهزاده رضا پهلوی با آسوشیتدپرس چنین بر می آید که شاهزاده رضا پهلوی ملت ایران را به یک خیزش عمومی مسالمت آمیز دعوت کرده است تا با مبارزه ی نافرمانی مدنی در قامت اعتصابات کارگری و و و از حکومت اسلامی عبور کرده و نظام پادشاهی پارلمانی را جایگیزین این نظام انسان کش و عقب مانده کنند.
همینجا باید به شاهزاده رضا پهلوی دست مریزاد گفت که با شهامت و برای نجات ایران و ملت ایران، از سرمایه مادی و معنوی فرهنگ و تاریخ ایران که ایشان نماینده ی بی همتا و بی چون و چرایش هستند، مایه گذاشته است و در صف مقدم این مبارزه نافرمانی مدنی قرار گرفته است.
هرچند باید در ترجمه این مصاحبه توسط بنگاه سخن پراکنی ِ دویچه وله کنکاش کرد و ناراستی های ترجمه را از راستی ها جدا کرد. اما محتوای سخن شاهزاده رضا پهلوی، پیام به ملت ایران برای آماده شدن در یک خیزش عمومی برای عبور از حکومت فاسد و جنیایکار و بیگانه صفت و بیگانه پرست ملایان اسلامی است.
حال در این میان کسی که نه نامش مشخص و نه هویتش برای عموم روشن است، پابرهنه و سراسیمه وارد میدان شده است و در مسند استاد علوم سیاسی درس می دهد که چرا شاهزاده رضا پهلوی گفته است، انقلاب؟
اما چون این افراد سر در آخور همین حکومت دارند و تازگی هم در سایت گویا نیوز اظهار لحیه کرده است که به روحانی در مقابل رئیسی رای می دهد، باید خاطرش پریشان شود و دکان دو نبشی که بنام گویا نیوز باز کرده است، ارکانش با یک دوجین به اصطلاح اصلاح طلبان حکومتی و شریک در همه جرم و جنایت حکومت ضد انسانی اسلامی، بلرزد.
چرا؟
برای اینکه شاهزاده رضا پهلوی می گوید، نظام پادشاهی پارلمانی
یعنی باید این حکومت اسلامی با همه ی دار و دسته و دم و دنبالچه هایش در این سایت ها و لانه کرده در میان نیروهای مخالف، جارو شوند.
این آقا یا خانم ف-م سخن هم بهتر است برود متن کانل این مصاحبه را بخواند نه ترجمه گزینشی این مصاحبه توسط بنگاه سخن پراکنی دویچه وله که هیچ حسن نیتی در ترجمه متون و به نیروهای ایرانگرا و ملی ندارند.
در پایان به این کسان باید گفت، کشور ایران آبستن یک خیزش بزرگ است حال این خیزش اسمش انقلاب است یا قیام، هیچ از این پتناسیل و آبستن ِ خیزش عمومی کم نمی کند. این گونه کسان بهتر است بروند در صف مقدم همین حکومت اسلامی بر علیه ملت ایران قذاره بکشند.
زیرا نشان داده اند که در تندپیچ های زمانه، همیشه پشت سر همین حکومت جنایت کار دولا و راست می شوند.
باشد که بزودی متن پارسی این مصاحبه ی رهایی بخش در دسترس همگان قرار بگیرد
درود بر ملت ایران
سپاس از شاهزاده رضا پهلوی
احمد پناهنده
ده آوریل دو هزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر