۱۳۹۶ فروردین ۱۸, جمعه

به اوباما بگویید انسانیت و شرف را از پریزیدنت ترامپ بیاموزد




Bild könnte enthalten: 1 Person
به اوباما بگویید انسانیت و شرف را از پریزیدنت ترامپ بیاموزد

اعتراف می کنم من هم مثل بسیارانی چه در سوریه و چه در جای جای جهان، وقتی که دستور شجاعانه و انسانی ِ پریزیدنت ترامپ، مبنی بر حمله ی موشکی به پایگاه هوایی سوریه در ستایش، خمایت و احترام گذاشتن به کرامت انسانی و جان های شیفته ی بی گناهانی را که مورد تجاوز بربرمنشانه و وحشیانه ی بشار اسد و روسیه و حکومت اسلامی حاکم بر کشورم در ایران قرار گرفته اند را شنیدم، از دل خوشحال شدم.
خوشحال به این خاطر که این حمله هدفمند بوده است و فقط پایگاه هوایی سوریه را هدف قرار داده است، بی آنکه یک غیر نظامی در این حمله کشته شود.
من هم مثل همه ی مردم سوریه و مردمان جهان ِ آزاد خوشحالم که پریزیدنت ترامپ به تعهد انسانی اش وفا دار مانده است و به عنوان قوی ترین مرد جهان، اجازه نمی دهد دوران حمایت از وحوشان جهان در دوره اوباما تکرار شود.
اجازه نمی دهد که جهان آزاد و ملت های سرفراز ِ خواهان آزادی و رهایی در مقابل وحوشان وطنی و بین المللی تنها باشند.
حمله امروز پیام روشنی داشت و پیام این بود که دیگر دوران بی مسئولیتی اوباما گذشته است و شرارت های سوریه و کره شمالی و حکومت اسلامی در ایران را تحمل نخواهند کرد و روسیه را در همه عرصه ها، لگام خواهد زد.
برای همین است که این کشورها، تاکید می کنم فقط این کشورها از حمله ی موشکی به پایگاه هوایی سوریه ناخشنود هستند.
دیروز برای اوباما نوشته بودم که این فضیلت نیست مدام حرف از صلخ بزنیم اما فقط به وحوشان و آدمخواران جهانی امتیار بدهیم و فضای تنفسی انسانها را نا امن کنیم.
اگر حمله شیمایی اسد به مردمش عبور از خط قرمز بوده است و باید تنبیه و مجازات می شد، چرا با یک تَشَر از پوتین، ترسیدی و دست اسد و روسیه را برای کشتار بی گناهان باز گذاشتی و به حکومت اسلامی در ایران باج دادی؟
امروز برایش می نویسم اگر اندکی وجدان باشد، آقای اوباما در مقابل آوارگی ِ میلیونی و کشتار وحشیانه ملت سوریه به دست بشار اسد و روسیه و حکومت اسلامی در ایران باید شرمگین و غمگین باشد و شب ها نتواند آسوده بخوابد.
باید شرمگین و غمگین باشد که از ملت ایران در برابر قداره بندان حکومت اسلامی حمایت نکرد و آنها را تنها گذاشت تا سرکوب شوند.
باید شرمگین و غمگین باشد از اینکه لگد به اقتتدار آمریکا در صحنه جهانی زده است، طوری که پوتین ها و یک دوجین آدمخواران جهانی پشیزی به حرف و عملش قائل نبودند.
و چه سخت و دشوار است مسئولیت پریزیدنت ترامپ با این نا امنی در جای جای جهان که اوباما در دوره هشت ساله اش بر جهان حاکم و تحمیل کرد.
و خوشا بر مردمان جهان که امروز شاهد روشنایی جهانی و عبور از تیره گی دوره اوباما هستند.
حمله موشکی به پایگاه هوایی در سوریه نشان داد که جهان آزاد و ملت سوریه و ایران و کشورهایی که گرفتار آدمخواران هستند، پشت سر پریزیدنت ترامپ هستند و از ایشان انتظار بیشتری در جهت ادب کردن حکومت اسلامی در ایران و رژیم بشار اسد دارند.
و پریزدنت ترامپ نباید فراموش کند که سر مار نا امنی در خاور میانه، نه در سوریه بلکه در ایران اشغال شده است.
پس برای رها کردن مردم خاور میانه از نا امنی باید با شدت عمل بیشتر بر سر مار کوبید و گلوگاه های تنفسی اش را پا گذاشت و فشار داد تا جان دهد.
کاری که ژنرال السیسی در مصر کرد و اوباما را خوش نیامد.
در اینجا به عنوان یک ایرانی که نزدیک چهل سال با این افریته های اشغال گر در ایران در جنگ و ستیزم، دست پریزیدنت ترامپ را بابت این حرکت انسانی می فشارم و می گویم شما تنها نیستید بلکه جهان آزاد و ملت ایران و سوریه را پشت سر خود دارید.
و هیچ اهمیت هم به گدا و گرسنه های سیاسی در قبیله کمونسیتی و ضد کرامت انسانی ندهند که این روزها زوزه های شوم مرگشان را سر می دهند.
زیرا این ناکسان تاریخ و بشریت نشان داده اند همیشه پشت سر آدمکشان بین المللی و وحوشان منطقه ای صف کشیده اند.
زیرا خودشان هم از جنس همین آدمخواران هستند
احمد پناهنده
هفتم آوریل دو هزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر