۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

همه ی شما جنایتکار هستید و ضد ایران و ایرانی




همه ی شما جنایتکار هستید و ضد ایران و ایرانی

در خبرها آمده است که شیخ حسن روحانی اظهار لحیه کردند که:
« ... اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می کنند آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند."
«شما آنها را نمی‌شناسید من آنها را می‌شناسم. آن‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده‌رو دیوار بکشند. آنها می خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد کنند...»
نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس؛ حمزه ناجیان:
به باور من هیچیک از شماها در درون این حکومت ضد ایرانی ِ اسلامی را، بر دیگری برتری و کرامت انسانی نیست و همه ی شما از صدر تا ذیل جنایتکار و خیانتکار و قاتل ایرانیان در هر طیف و نابود کننده میراث بزرگ پادشاهان بزرگ پهلوی که با خون و دل، بنای ایرانی مدرن را پایه ریزی کرذه بودند، هستید.
شماها هیچ احساس و علاقه ای به ملت ایران و سرزمین ایران ندارید بلکه می خواهید آنها را در قواره زشت ِ امت، پایین بکشید و از ثروت و نام بزرگ ایران و ایرانی برای ترویج عقب مانده ترین فرقه ی مذهبی یعنی شعیه ی اثناعشری که بنیانش با برادرکشی و کشتار و خونریزی همراه است، بهره بگیرید و جیبتان را پر کنید.
باور دارم هیچ آخوندی حتا ملایم ترینشان، ایرانی نمی اندیشید و ایران هیچ جایگاهی در مرام منحطشان جای ندارد.
زیرا بارها در هر تندپیچ و یا فرصتی به زبان آوردند و نوشتند که در تضاد بین ایران و اسلام، آنها ایران را فدا می کنند.
به معنی دیگر اگر در تندپیچی مجبور شوند بین ایران و اسلام یکی را انتخاب کنند، آنها هیچگاه کتمان نکردند که ایران و ایرانی را زیر پای اسلام قربانی می کنند.
بنابراین جای هیچگونه شک و شبهه ای نیست که شماها همیشه جز جنایتکاران تاریخ بشریت و بویژه ایرانیان بوده اید و امروز هم هستید.
البته این موضوع و نگاه فقط خاص من و امثال من نیست بلکه منتظری هم در یک نوار صوتی، عده ای را گزینشی که دستور و حکم خمینی را برای کشتار ایرانیان دربند، اجرا کرده بودند، جنیاتکار تاریخ نام می برد.
اما به باور من باید از این فراتر رفت و همه ی آنها را که در این حکومت ضد ایرانی آخوندهای اسلامی دست داشتند و دارند، جنیاتکار هستند مگر اینکه در پیشگاه ملت بزرگ ایران زانوی ادب بر زمین بسایند و از گذشته ناشاد خود، پوزش و ببخشش بخواهند.
به معنای دیگر، اگر این حکم و دستور کشتار ایرانیان در زندان، به هریک از آنها ابلاغ می شد، همان می کردند که پور محمدی و اشراقی و ریسی کردند.
البته در کنار این جنایتکاران تاریخ ایران که حکومت ضد ایرانی را در دست دارند، باید از گروه های کمونیستی از طیف توده ای و اکثریتی نام برد که با مزد و بی مزد برای این حکومت حمالی می کنند و در همه ی جنایت ها و خیانت های حکومت اسلامی از آغاز تا کنون و دست داشتن در کشتار امیران و بلندپایگان نظام پادشاهی و گروه های مخالف حکومت اسلامی، شرریک و سهیم هستند.
و نشان داده اند از جنس همین حکومت ضد ایرانی آخوندها و بل بدتر هستند.
مجاهدین را هم باید در طیف همین اسلامیون حاکم جای داد که مرامی مشترک بنام اسلام و مذهب شعیه، آن هم از جنس اثناعشری دارند.
که به باور من اگر از آخوندها، بیشتر جنایتکار تر نباشند، کمتر نیستد. و پرونده ی امروزشان سرشار از خیانت و جنایت و وطن فروشی و پایمال کردن کرامت انسانی است.

احمد پناهنده
دهم ماه می دوهزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر