۱۳۹۳ خرداد ۲, جمعه

آقای رجوی جنایت و خیانت بس است تا دیرتر نشده، کاری باید کرد



آقای رجوی جنایت و خیانت بس است تا دیرتر نشده، کاری باید کرد

در خبرها آمده است که آخوند صادق لاریجانی ِعراقی، رئیس قوه قضائیه حکومت اسلامی، در دیداری با رئیس دیوان عالی عراق مدحت محمود خواهان استرداد ساکنان زندانی سازمان ِ رجوی در عراق و یا بهتر بگوییم اسیران محصور در لیبرتی از طرف دولت عراق شد.
هرچند این خبر و یا تصمیم، دسته گلی است که تقدیم رجوی می شود، اما وظیفه ی هر ایرانی است که به دفاع از جان ساکنان ایرانی در لیترتی عراق به اعتراض برخیزند.
اینکه می گویم این خبر و یا رایزنی ِ صادق لاریجانی با مدحث محمود، دسته گلی است که تقدیم رجوی می شود، معنی اش این است که رجوی آگاهانه همه ی تلاش خود را کرده و می کند که مبادا پای اسیران ِ سرشار از اسرار مگوی به اروپا و آمریکا برسد و خیانت و جنایت ِ رجوی و همدستانش را در روابط درونی سازمانشان بر ملا کنند.
زیرا نیک می داند که محصور نگه داشتنن اسیران در لیبرتی، سبب می شود که آنها بتدریج توسط نیروهای مخالف مجاهدین در عراق و البته دولت عراق، کشته شوند و یا در نهایت به ایران فرستاده شوند.
هر یک از این دو حالت اگر اتفاق بیافتد، به نفع رجوی است.
زیرا با مردن و یا کشته شدن تدریجی اسیران می تواند مظلوم نمایی کند و داد و هوار راه بیاندازد که اعضای ما را کشتند و بعد قاب هایشان را ردیف نماید و برای تبلیغات سازمانی اش خوراک درست کند.
و یا در صورت تحویل دادن اسرا به حکومت اسلامی و تخلیه اطلاعاتی شان توسط ملاها، رجوی مثل همیشه سیاست فرار به جلو را پیش می گیرد و در صورت افشای جنایت و خیانت درون تشکیلانی رجوی و همدستانش توسط اسرا، اینجا و انجا تبلیغ می کند که همه ی اینها مزدور وزارت اطلاعات هستند.
از این جهت است که این روزها، چشمانشان را بر روی این خبر و یا رایزنی بستند و بی هیچ آگاهی رسانی و استمداد از سازمان های حقوق بشری و نیروهای ایرانی برای نجات جان و کرامت انسانی این اسیران، بیشتر بر علیه ی کسانی که برای اسرا در عراق دلسوزی و چاره اندیشی می کنند، تهاجم می برند.
چرا از اسرای محصور در زندان لیبرتی حمایت می کنم؟
به عنوان یک ایرانی من امروز وظیفه خود می دانم که هر جا جان و کرامت انسانی یک ایرانی در خطر باشد، صدای اعتراض خودم را بلند کنم.
به این نمی اندیشم که آنها مجاهد هستند بلکه به این می اندیشم، آنها اول ایرانی هستند.
از این جهت نه از مجاهدین با مرام ضد ایرانی شان بلکه از حیثیت و هویت ایرانی شان دفاع می کنم.
و برای ثبت در تاریخ با صراحت و بی هیچ پرده پوشی اعلام می کنم، از این تاریخ یعنی بعد از انتشار این نوشته، هر اتفاقی برای جان تک تک ساکنان محصور در زندان لیبرتی عراق بیافتد، مسئولیتش بیش از هر جریان و یا شخصی فقط متوجه رجوی و همدستانش است.
در پایان از مجامع حقوق بشری و دادگاه های کیفری جهانی، تقاضا می کنم، رجوی را در هرکجا که هستند دستگیر و برای پاسخ گویی به کشتارگاه فرستادن افراد بی گناه سازمان مجاهدین و همچنین جنایت و خیانت به تک تک اعضا به پشت میز عدالت بکشانند.
احمد پناهنده

www.apanahan.blogspot.com
www.apanahan.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر