۱۳۹۳ مهر ۲۹, سه‌شنبه

نسل گذشته ی بانوان یک پوزش و نسل جدید بانوان یک سپاسگزاری به رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه ایرانساز بدهکارند






نسل گذشته ی بانوان یک پوزش و نسل جدید بانوان یک سپاسگزاری به رضا شاه بزرگ و
محمد رضا شاه ایرانساز بدهکارند

این روزها زیبایی کُشان و زن ستیزان اسلامی که شادی و شادابی و زیبایی و رعنایی را دشمن اسلام ِ زن ستیز می دانند، با یورش وحشیانه و حیوان صفتانه ی خود بر روی زیبایی ها اسید می پاشند تا تیرگی و سیاهی را در جای جای جامعه، چادر شب بگسترانند.
عملی ضد انسانی و ضد شادابی و زیبایی که فقط از صندوقچه ی از گور گریختگان اسلام ناب محمدی در همه شکل و فِرِقش بیرون می آید که زیبایی را گریزان و شادابی و نشاط را دشمن هستند.
اما نمی دانند که ما بین تاریخ عقب مانده ی قاجاریه که لانه ی همین اسلامیون شیعه ی اثناعشری بود و تاریخ همین حکومت ضد انسانی و ضد ایرانی شان یک تاریخ 57 ساله ی ای وجود دارد که درخشش ِ الماس وشش در همه سویش چون نگینی زرین می درخشد.
و چنین است که نسل بانوان کنونی با همه ی ظلم و ستمی که اسلامیون ضد زن، بر ایشان روا می دارند و بند و زنجیری که به دست و پا و روح و روانشان بسته اند، اما با حرکت غرور آفرین ِ زیبا پسندانه شان، روز و روزگار را بر اسلامیون ِ تاریکی پرستان، تیره و تار کرده اند.
به عبارت ساده تر این بانوان دلیر و زیبا پسند می خواهند در مغز عقب مانده ی اسلامیون فرو کنند که رستاخیز ِ بزرگ رضا شاه بزرگ در رهایی زنان از بند ِ روبند و چادر و چاقچور، برگشت ناپذیر است و زنان ایران هیچگاه به حرمسراها بر نمی گردند تا دوباره در چهار دیواری خانه شان در گونی سیاه فرو روند.
می خواهند در مغز زن ستیز اسلامیون در همه طیفش فرو کنند، عمل بزرگی که محمد رضا شاه ایرانساز، در بر کشیدن زنان از چهار دیواری خانه که فقط باید بچه می زاییدند و خانه داری می کردند، به بالاترین سطح اجتماعی در وکالت و قضاوت و سفارت و مدارج علمی، برگشت ناپذیر است.
و چنین است که زنان سالار کشور ایران با همه ی فشار و ظلم و ستم، با حرکت غرور آفرینشان، تمامیت حکومت اسلامی را به چالش کشیده اند.
با این توضیح کوتاه می توان با صراحت در کلامی فریاد شد که:
نسل گذشته ی بانوان یک پوزش به پادشاهان ایرانساز و انسان سالار بدهکارند. زیرا با همه ی داشته ها در عالی ترین شکل ممکن، افسار گسیخته به سوی مرگ و نابودی خویشتن خویش رفتند تا با تو سری، روسری را بر سرشان بگذارند و فقط به این دلخوش باشند که در خیابانها فریاد بکشند " مرگ بر شاه "
اما نمی دانستند که با گفتن " مرگ بر شاه " مرگ تدریجی و تاریخی خودشان را فریاد می کشند که هیچ
حتا مرگ نونهالان دخترشان را با دست خود بیمه می کنند.
و نسل کنونی بانوان یک سپاسگزاری به پادشاهان زن سالار پهلوی بدهکارند، چون که آن پدر و پسر راه امروزشان را در مقاومت علیه کنیز پروری ِ اسلامیون باز کرده بودند و بی هیچ گفتگو، امروز دختران و زنان سالار ایران هر حرکتی که بسوی کشف حجاب بر می دارند، خودآگاه یا نا خودآگاه یک درودی به رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه ایرانساز می فرستند.
درود بر شما نسل جوان بانوان سالار ایران
احمد پناهنده
www.apanahan.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر