۱۳۹۳ مهر ۱۹, شنبه

راه حل برای ثبات خاورمیانه، سرنگونی حکومت اسلامی در ایران است





راه حل برای ثبات خاورمیانه، سرنگونی حکومت اسلامی در ایران است

راه حل برای ثبات منطقه ی خاورمیانه و جلوگیری از کشتار مردمان بیگناه، سرنگونی یا سقوط حکومت اسلامی در ایران و پیوند خوردن تکه های جداشده ی کردستان واحد به سرزمین مادری شان ایران است.
تکه هایی که همین اسلام خونریز در قامت سلطان عثمانی در جنگ با شاه اسماعیل صفوی از ایران جدا کرد.
بر کردهای ایرانی الاصل جدا شده و کردهای باقی مانده در چهارچوب ارضی ایران است که با همدستی و همکاری با تمامی ملت ایران ابتدا حکومت اسلامی را سرنگون کنند و بعد سرزمین مادرشان را به استقبال بشتابند و در چهارچوب ارضی ایران در کنار سایر اقوام ایرانی یک زندگی شرافتمندانه را در یک نظام پارلمانی پادشاهی پی بگیرند.
یادشان باشد از وقتیکه از سرزمین مادری شان- ایران- جدایشان کردند، جز فقر و کشتار و دربدری و آوارگی و تحقیر و عقب ماندگی در همه سویش را به چشمان و دیده ی دل نظاره نکردند.
پس به هوش باشند که آینده ی روشن آنها گره خوردنشان به خویشتن ِ خویش ایرانی و نظام پادشاهی است که امروز وارث تخت و تاج ِدارا، شاهزاده رضا پهلوی به تنها امید ملت ایران تبدیل شده است.
موضوعی که جهان آزاد و غیر آزاد بخوبی می دانند. اما برای دوشیدن هر چه بیشتر کشور
ایران ترجیح می دهند حکومتی ضعیف و شکننده و متفرق و بی رحم ِ اسلامی در ایران حاکم باشد.
سرنوشت تلخ کردهای ایرانی الاصل کوبانی امروز چشمان هر بیننده ای را از اشک، خون می باراند و به باور من همین سرنوشت در آینده ای نزدیک برای کردهای ایرانی الاصل اقلیم کردستان عراق رقم خواهد خورد.
بنابراین به جای استقلال در خاک بیگانه، خردمندانه ترین راه این است که با همدستی یکدیگر در کنار ملت ایران، سرنگونی حکومت اسلامی را در همه سویش شتاب ببخشید و به یاران شاهزاده رضا پهلوی در شورای ملی ایران بپیوندید تا بتوانید بعد از سرنگونی حکومت اسلامی در ایران به خویشتن ِ ایرانی خود گره بخورید.
فراموش نکنند که هیچ جای دنیا غیر از ایران پادشاهی برای شما کردهای ایرانی الاصل امن نیست

چنین باد
احمد پناهنده www.apanahan.blogspot.com www.apanahan.wordpress.com

۲ نظر:

  1. http://kajdoum1.blogspot.fr/2014/10/blog-post_20.html#comment-form

    پاسخحذف
  2. http://kajdoum1.blogspot.com/2014/10/blog-post_20.html#comment-form

    پاسخحذف