۱۳۹۳ مرداد ۱۳, دوشنبه

تروریست ها هیچ حقانیتی ندارند






تروریست ها هیچ حقانیتی ندارند

تروریست ها در هر جای جهان که بسر می برند، فاقد هر گونه حقانیتی هستند که در جوامع انسانی نفس بکشند.
باید با این افراد ضد زندگی و ضد انسان ها با زبان زور سخن گفت و در موردشان شدت عمل به خرج داد.
هرگونه مماشات یا دلجویی و یا حمایت از این افراد ضد زندگی به هر بهانه ای سبب می شود، فردا شمشیر آخته شان را بر گردن حمایت کنندگان و یا مماشات گران فرود آورند.
و امروز آنانیکه به هر دلیل با علم کردن کشته شدگان در جنگ و بویژه کودکان و یا دفاع از حقوق نداشته ی تروریست ها از موضع به اصطلاح روشنفکری از تروریست ها و عقب ماندگی دفاع می کنند، بی هیچ گفتگو خودشان یک تروریست هستند و مطمئن باشیم اگر روزی همین کسان، دست برتر پیدا کنند، همین می کنند که امروز حماس و جهاد و حزب الله و حکومت اسلامی در ایران با اسرائیل می کنند.
یعنی نابودی اسرائیل به هر قیمت
و دردا که امروز این جماعت به اصطلاح روشنفکری و نیروهای چب در همه رنگش و حتا به اصطلاح ملیون، پشت عقب مانده ترین و ضد انسانی ترین گروه تروریست ِ حماس صف کشیدند تا با کمک آنها اسرائیل را نابود کنند.
البته این نگاه امروزی شان برگرفته و یا ادامه ی نگاه دیروزی شان به جامعه ی انسانی هست. یعنی دیروز هم این جماعت به اصطلاح روشنفکری و نیروهای چب در همه رنگش، در کنار تروریست های جهان و کشورهای حامی تروریست مثل شوروی و کوبا و آلبانی و چین و یک دوجین از این کشورها، برای نابودی نظام ایرانسالار پادشاهی که امنیت و رفاه ملت ایران، در همه سویش از وظایف و خدماتش بوده است، سلاح به دست گرفتند تا با گرفتن زندگی مامورین امنیت اجتماعی و حتا مردم، ایران را ویران کنند که کردند.
و وقتی هم نیرویی از جنس خودشان به قدرت رسید، در همه ی عرصه ها خلع سلاح شدند و شرمگیانانه البته بی پروا در درون خیمه ی حکومت اسلامی حلقه زدند و روی سفره ی سراسر خون از جانهای پاک دلاوران ایرانزمین، نشستند تا تکه استخوانی برایشان پرتاب شود و آن را به دندان بگیرند.
چرا خلع سلاح شدند؟
این جماعت به اصطلاح روشنفکری و نیروهای چپ در همه شکلش، یک جامعه انسانی و سرشار از رفاه و آزادی اجتماعی را چشم دیدن نداشتند و ندارند و برای ایجاد جامعه  متشکل از رسوبات جاهلی و عقب ماندگی تحت عنوان حکومت دیکتاتوری پرولتاریا و یا حکومت پا برهنه ها و مستضعفان، شعار نابودی امپریالیسم جهانی به سرگردگی امپریالیسم آمریکا و فرزند ناخلفش اسرائیل سر می دادند و امروز هم چنین شعارهایی را نشخوار می کنند.
اما حکومت اسلامی با مصادره ی این شعارها، آنها را به زائده و حمال و بارکش بی مزد و بامزد خودشان تبدیل کردند تا هربار در جنگ دنیای وحشی با دنیای متمدن، پشت نیروهای پست مانده و آدمخوار قرار بگیرند و زندگی انسانهای متمدن را به ویرانه ای تبدیل کنند.
نمونه ی اخیر ِ حمالی شان برای حکومت اسلامی در ایران و تروریست های حماس و جهاد، بیانه ی است که به اصطلاح کانون نویسندگان بیرون دادند. با آنکه در آن بیانه بیش از هفتاد درصد به اسرائیل حمله کردند، در کنارش تروریست های حماس را یک نیروی ارتجاعی و عقب مانده ارزیابی نمودند.
اما همین ارتجاعی ارزیابی کردن تروریست های حماس، اعضای توده ای و اکثریتی ِ به اصطلاح این کانون را خوش نیامد و بلافاصله در رذیلانه ترین شکلی امضای خودشان را پس گرفتند و فریاد زدند تا اخرین نفس و توان در کنار تروریست های آدمکش ِ حماس و حکومت ضد ایران و ایرانی آخوندهای اسلامی با دنیای متمدن می جنگند.
و یا یکی از این کسان به اصطلاح روشنفکر اما تروریست دیروزی و در فکر تروریست امروزی که دیروز با جمع دوستانش می خواست در قالب فیلمبرداری برای کانون پرورش کودکان و نوجوانان، شهبانوی ایران و ولیعهد را به گروگان بگیرد، در مطلبی به جانب داری از تروریست های حماس اظهار لیحیه و سپس پرسش کرد:
" امروز که اسرائیل به بهانه مخفی شدن تروریست ها در مدارس، مدرسه را در هم می کوبد اگر همین تروریست در یکی از مدارس اسرائیل مخفی شود، اسرائیل برای از بین بردن آن تروریست، مدرسه را با خاک یکسان می کند؟"
پرسشی بغایت احمقانه و از روی بی سوادی و صد البته دلجویانه از تروریست ها و شستشو دادن اعمال آدمکشی انها طرح شده است، که میزان فهم این فرد مفلوک را می رساند.
اما با این همه برایش پاسخ می نویسم که اگر تروریستی از طایفه حماس یا جهاد و یا حزب الله و یا هر تروریست دیگری در مدرسه ی اسرائیلی مخفی شود، مطمئنن معلمین و شاگران مدرسه او را کد بسته به دست عدالت و نیروهای امنیتی می سپارند.
کاری که مردم ِ روستایی گیلانزمین در حمله ی تروریستی چریکهای آدم کش به پاسگاه سیاهکل انجام دادند و قبل از شروع فاجعه ی آدمکشی تروریست های چریک، مردم ساده دل روستای شبخوسلات هادی بنده خدای تروریست را کد بسته به دست نیروهای امنیتی و عدالت سپردند.
و یا وقتی که آذوقه ی تروریست های چریک تمام می شود و ادمکشان تروریست به رهبری صفایی فراهانی به زور وارد خانه ای روستایی می شوند تا غذایی طلب کنند، روستائیان با هماهنگی هر سه تروریست را با مشت و لگدف طناب پیچ می کنند و تحویل نیروهای امنیتی می دهند.  
این مثال ها را آوردم تا به این بیمار روانی که این پرسش را کرده است، شیر فهم کنم، پرسش تو محلی از اعراب ندارد.
نمونه ی دیگر یکی از افرادی است که تا قبل از نوشتن مطلب آخرش در سایت ایران امروز، سخت مخالف آمریکا و اسرائیل بود و در همه ی زمانها از تروریست ها حمایت می کرد.
بویژه در نظام پادشاهی که کارنامه ی مخرب و ننگینی دارد. اما واقعیت های امروز او را متحول کرد و در نوشته آخرش به نحوی از اسرائیل دفاع کرد و عملکر تروریست های حماس و حکومت اسلامی ایران را شماتت کرد.
بناگاه آخوندی خلع لباس گشته و از ایران رانده شده در همین اروپا، صدای وا اسلاما سر داد که چرا از صیهونیست ها نه اسرائیل دفاع می کنی و ادامه داد که تحمل خواندن این مطلب را ندارم و بعد اراجیفی را سر هم کرد تا به تروریست ها و حکومت ضد ایرانی آخوندها مشروعیت بدهد و از انها دلجویی کند.
به باور من بسیار جای خوشحالی دارد که امروز واقعیت ها خودش را به این بی خبران از غم انسان و کرامت انسانی تحمیل می کند و دلشادم آقای محسن حکیمی در سایت اخبار روز، ترفندهای نخ نمای این توده ایها و توده ای صفتان را افشا کرد.
و این در حالی است که خودش یکی از نویسندگان بیانیه به اصطلاح کانون نویسندگان بود و ماهیت ضد ایرانی زرافشان و عمویی و دارالشفا و شهابی و مادر تروریست و همکار حکومت اسلامی بنام انوشیروان لطفی را به نیزروهای چپ موجود شناسانید.
احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر