۱۳۹۳ مرداد ۱۷, جمعه

آقای اوباما چه عجب بیدار شدید






آقای اوباما چه عجب بیدار شدید

اعتراف می کنم که خوابتان خیلی سنگین بود
به سنگینی شش سال ویرانی جای جای جهان
و دلتان به این خوش بود که بعد از پایان ریاست جمهوری تان، در تاریخ بنویسند که اوباما در مدت زمامداریش بر جهان جنگی را استقبال نکرد
راستی هنوز هم در این اندیشه هستید که اعمال شما را نسبت به تروریست ها و حکومت های ضد انسانی ِ اسلامیون در ایران، حکومت بشار اسد در سوریه، تجاوز و بی پروایی پوتین در شرق اکراین و کریمه، تروریست های حماس و جهاد در باریکه ی غزه علیه اسرائیل، آدمخواران داعش در عراق، حزب الله در لبنان و سوریه، آدمکشان بوکو حرام در نیجریه و کامرون و وحشیان اسلامی در بنغازی لیبی،  فضیلت بنویسند؟
آیا نمی بینید که بی عملی و سیاست بسیار ضعیف شما، جای جای جهان را در مدت زمامداریتان در آتش ترور آدمکشان تروریست سوزاند و همچنان می سوزاند و امروز داعش به خودش اجازه می دهد که هر روزه جان ده ها انسان بی گناه را به فیجع ترین شکل ممکن بگیرد و اماکن تاریخی را با خاک یکسان کند و بعد در مقابل اخطار شما بگوید که تمامی چاه های نفت را به اتش می کشیم؟
و راستی از نظر شما که حقوق دان هستید، حقوق بشر را چه معنایی است؟
معنی اش این است که تا لحظه ی آخر دنبال مرتجع و آدمکشی چون مرسی در مصر باشید و به خواست مردم و دلاوران ارتش مصر توجه نکنید و همان بلا را بر سر مردمان مصر هموار کنید که پیشکسوت شما کارتر بر سر مردم ایران آورده بود؟
معنی اش این است که بر کشتار وحشیانه ی بشار اسد در سوریه که مصداق جنایت علیه بشریت است، چشم ببندید و این و پا کنید و مردمان بی گناه را به بهانه اینکه در میان مخالفین بشار اسد نیروهای آدمکش القایده است در دهان آدمخوران رها کنید؟
چه شد که جای جای دنیا نا امن شد؟
آیا اندیشیده اید که در مدت شش سال زمامداری تان بر دنیا، بیشترین صدمه را مردمان دنیا دیدند؟
آیا اندیشیده اید که چرا تروریست ها و آدمکشان و حتا مالکی به حرف ها و توپ و تشر شما، اهمیتی قائل نمی شوند؟
و پوتین امروز به خودش اجازه می دهد با بمب افکن های هسته ای اش وارد فضای هوایی آمریکا بشود؟
آدمکشان اسلامی در ایران بگویند که آمریکا مثل سگ است و بایستی در مقابلش بایستیم و فرار نکنیم؟
اینجاست که من به آقای نتانیاهو حق می دهم که برای کرامت و امنیت ملتش به حرف شما توجه نکند و انچه خود تشخیص می دهد با مشت آهنین با تروریست ها سخن بگوید.
دیروز هم همین نگاه را نسبت به دلاور مرد مصر، ژنرال السیسی داشتم که با مشت آهنین با آدمکشان اخوان المسلمین برخورد کرد تا آنچه بر سر ایرانیان با سیاست غلط و مخرب پیشکسوت شما کارتر امد، با سیاست ویرانگر شما بر سر ملت مصر نیاید.
راستی مسبب پیشروی اسلامیون آدمخوار در بنغازی لیبی چه کسان و یا نیروهایی هستند؟
و درودا بر شرف مصریان که تصمیم گرفتند به کمک مردم لیبی برخیزند.
آقای اوباما سخن در این باره زیاد است و حوصله بازگویی ملال آور
اما میل دارم برای چندمین بار تکرار کنم که پاسخ تروریست ها فقط مشت آهنین و شدت عمل است نه این پا و ان پا کردن
یادتان باشد که سر مار در ایران است و همه ی این آشوب ها در جای جای جهان، ردی پایی از آدمکشان اسلامی در ایران را با خود همراه دارد.
همان آدمکشانی که پیشکسوت شما کارتر بر دوش خودش و مردمان جهان و ایرانیان سوار کرد تا دنیا را چنین نا امن کند
و امروز شما به جای اینکه به آن سیاست ویرانگر پیشکسوت خودتان پشت کنید، با شتابی بی انتها همان سیاست را ویرانگرتر از او ادامه می دهید.
و بدا به حال جانشین بعدی شما در آمریکا که باید همه ی این ویرانگری و تخریب به جای مانده از سیاست غلط شما را آرام آرام با درایت و شدت عمل در برخورد با تروریست ها و آدمکشان ترمیم کند.
و بدانید که اعمال امروزی شما هیچ فضیلتی در تاریخ اضافه نمی کند بلکه آنچه از شما و نام شما باقی خواهد ماند، نامی ناشاد است و نفرین و نه آفرین مردمان جهان را نثار شما می کند. نفرین و نه آفرینی که ایرانیان به پیشکسوت شما کارتر کردند و می کنند.
پس تا دیر نشده است این دو سال باقی مانده را با شدت عمل بیشتری نسبت به زیاده خواهان تروریست و حکومت های آدمکش در پیش بگیرید و مردم را در در اندختن طرحی نو در آسمان غمزده شان یاری کنید.
بویژه ملت بزرگ و شرافتمند ایران با تاریخ و تمدنی شکوهمند را
احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر