۱۳۹۶ مرداد ۱۱, چهارشنبه

پریزیدنت ترامپ با امضای خود، تحریم ها علیه حکومت اسلامی و روسیه را قانونی کرد




پریزیدنت ترامپ با امضای خود، تحریم ها علیه حکومت اسلامی و روسیه را قانونی کرد

بی هیچ گفتگو ایرانیان ایراندوست و همه ی نیروها و یا کسانی که خواهان سرنگونی جکومت اسلامی در ایران هستند و می خواهند با کمترین هزینه از این حکومت وحشی و ضد ایرانی و ضد انسانی عبور کنند، از این خبر بسیار خوشحال هستند.
زیرا این تحریم ها گلوگاه های تنفسی حکومت اسلامی را نشانه رفته است.
یعنی انگشت بر روی هارترین سازمان تروریستی اسلامی یعنی سپاه پاسداران از یک طرف و از طرف دیگر عاملان نقض حقوق بشر در ایران را نشانه رفته است.
خوشحال باشیم که از این پس حرکت های مدنی و اعتراضی در ایران پشتیبانان بین المللی دارد و اجازه نخواهند داد مثل دوره اوباما، صف تظاهر کنندگان صلح آمیز ملت ایران را، اوباشان اسلامی با چاقو و تبر و قمه و اسلحه و باتوم برقی و چوپ به هم بریزند و سینه هاشان بدرند و یا نیروهای انتظامی انسان کش اسلامی، مردم را زیر چرخ ماشین هایشان له کنند.
خوشحال باشیم که اینبار آمریکا در راس کشورهای آزاد جهان با مهار روسیه، بلند پروازی های جنون آمیز و ضد ملی حکومت اسلامی را مانع خواهد شد و با حمایت از ملت ایران اجازه نخواهند داد که آخوندهای ضد ایرانی، ثروت و نان آنها را در حلقوم تروریست های حزب الله در لبنان و حماس در غزه و حوثی ها در یمن و بشار اسد در سوریه بریزد.
خوشحال باشیم که نیروهای ضد ایرانی و ضد منافع و مصالح ایران، از طیف چپ گرفته تا به اصطلاح ملیون، که سرنوشت خودشان را با همین حکومت اسلامی گره زدند و در تمامی جنایت ها و خیانت های حکومت اسلامی شریک هستند، با این تحریم ها و سرنگونی حکومت اسلامی، مرگشان فرا می رسد و دیگر جایی در میان ملت ایران نخواهند داشت.
خوشحال باشیم که در سرنگونی حکومت اسلامی، حامیان پادشاهی بقدری گسترده هستند که می توانند به رهبری شاهزاده رضا پهلوی، خلاء قدرت پس از سرنگونی حکومت اسلامی را پر کنند تا از هرج و مرج جلوگیری بشود.
خوشحال باشیم با سرنگونی حکومت اسلامی، هیچ نوع اسلام سیاسی در ایران شانس نخواهند داشت که هیچ حتا جایی هم نخواهند داشت.
در آخر به عنوان یک ایرانی ضمن استقبال کردن از این تحریم ها که قانونی شد، برای بار دیگر از پریزندیت ترامپ می خواهم که با مهار همه جانبه ی روسیه، برای از بین بردن تروریست ها و برقراری آرامش در جهان، فقط بر سر مار در ایران بکوبند. زیرا سر مار همه ی تروریست ها و نا امنی ها در جهان، در ایران است.

احمد پناهنده
دوم اوت دوهزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر