۱۳۹۳ شهریور ۲۹, شنبه

ایران یک کشور و یک ملت است





ایران یک کشور و یک ملت است

تجزیه طلبان ریز و درشت خودشان را آماده کرده بودند تا با استقلال اسکاتلند از بریتانیا، بر طبل ِ نگاه . اندیشه ی ضد ایرانی شان بکوبند و پایکوبان، چنگال خونین شان را با حمایت از کشورهای بیگانه، در تن زخمی ایران فرو کنند و از آن تکه ی جدایی، جدا کنند.
اما ملت اسکاتلند با رای منفی بر جدایی از بریتانیا، یک تو دهنی محکم به این ضد وطنان و ضد تمامیت ارضی ایران زدند.
هرچند ملل متشکله بریتانیا با کشور یکپارچه ی ایران قابل قیاس نیست.
زیرا یکی چند ملیتی است و دیگری یکپارچه و فقط یک ملت است که دارای اقوام گوناگون با فرهنگ های رنگارنگ است که از آغاز تاریخ ایران در همه ی شادی ها و غم ها و پیروزی ها و شکست ها کنار هم چون تن واحد در یک خانواده ی بزرگ بنام ایران زندگی کردند و می کنند.
و هربار هم، که کسانی از این جماعت ضد ایرانی، زمزمه ی شوم تجزیه طلبی را وز وز می کنند، چنان مشت محکم بر دهان این یاوه گویان می زنند که هرگونه جرئت علنی مطرح کردن این یاوه گویی ها را خفه خون می گیرند.
و شگفتا که لانه ی این تجزیه طلبان در سایت ها و رسانه های گروه ها و سازمانهای کمونیستی است که یک ایران سربلند را خاری در چشمان می پندارند.
یعنی هم تجریه طلبان و هم کمونیست ها در همه رنگش دو لنگه یک خروار هستند و هر دو جریان، ویرانی ایران را خواستارند نه یگانگی اقوام ایرانی، در چهارچوب ارضی و آبی ایران را
بنابراین با این توضیح کوتاه:
هرگونه بحثی و یا اندیشه ای غیر از باور داشتن به اینکه ایران فقط یک کشور و یک ملت است، مخدوش است و سبب ساز بد آموزی تاریخی می گردد که ما هم اکنون ما زمین خورده ی این بد آموزی تاریخی هستیم.

ملت تراشی های موهوم هم ما را وارد ورطه ای می کند که عاقبتش کشتار یکدیگر و سپس موجب تکه تکه شدن کشور ایران را سبب می شود.
با این توضیحات ملت تراشی و یا ملت سازی در هر شکل و ایده ای در چهار چوب ارصی ایران، محکوم است.
زیرا ایران فقط یک کشور و یک ملت است.
www.apanahan.blogspot.com
www.apanahan.wordpress.com

احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر