۱۳۹۳ تیر ۲۴, سه‌شنبه

اسرائیل حق دارد از کشور و ملتش دفاع کند



اسرائیل حق دارد از کشور و ملتش دفاع کند

این روزها باز بهانه به دست عابرین پیاده ی روشنفکری و سیاسی در همه رنگش که همیشه دشمن خونی "امپریالسم جهانی به سرگردگی امپریالیسم آمریکا و اسرائیل" هستند، افتاده است تا بار دیگر همراه با حکومت ضد ایرانی اسلامیون در همه طیفش بر سر و کله ی خود بزنند و سینه را با مشت و زنجیر را بر پشت بکوبند و عزا بگیرند که وا مصیبتا
اسرائیل کودکان و دختران و زنان و جوانان را کشت و از این طریق کربلایی دیگر درست کنند و گریه ها از چشمان نا اگاهان تاریخ بگیرند.
واقعیت چیست؟
واقعیت این است که اسرائیل می خواهد در امنیت زندگی کند و وحوش اسلامی در پیرامون آنها از زندگی در امنیت گریزان هستند.
پس به هر وسیله ای تلاش می کنند زندگی امن اسرائیلیان را نا امن کنند.
اینبار هم شروع کننده ی جنگ، وحوش اسلامیون تروریست حماس بودند که سه کودک بی گناه اسرائیلی را به وضع فجیعی کشتند که سبب شد یکی از اسرائیلیان در یک انتقام کور کودکی فلسطینی را بکشد و بعد بسوزاند.
البته نخست وزیر اسرائیل این عمل وحشیانه را محکوم کرد و قول داد عاملین این وحشی گری را شناسایی و به دست عدالت بسپارد.
اما در آن سو وحوشان اسلامی حماس نه اینکه کشتار فجیع سه کودک اسرائیلی را محکوم نکردند بلکه با موشک پرانی به سرزمین اسرائیل بویژه تل آویو، به نا امنی بیشتر دامن زدند تا اسرائیل را به واکنش بکشانند.
یادمان باشد که مقوله امنیت برای اسرائیل از هر مقوله ی دیگری از اهمیت بیشتری برخوردار است. به عبارت دیگر امنیت برای اسرائیل خط قرمزی است که هر کس بخواهد از آن تجاوز کند، به شدت مجازات می شود.
وحوشان اسلامی و تروریست حماس این موضوع را به خوبی می دانند. پس برای نا امن کردن زندگی برای اسرائیلیان باید از هر وسیله ای کمک بگیرند تا اسرائیل را به واکنش بکشانند و سپس مظلوم نمایی کنند.
همه ی صورت مسئله همین است که توضیح داده شد.
من به عنوان یک ایرانی هیچگاه از عقب مانده ترین و هارترین و وحسی ترین وحوشان اسلامی چه در ایران و چه در جای جای جهان دفاع نخواهم کرد و در این جنگ و خونریزی هم جانب اسرائیل را می گیرم و در کنارش وحوشان حماس را محکوم می کنم.
زیرا باور دارم که این حق اسرائیل است که از کشور و ملتش در مقابل وحوشان اسلامی دفاع کند. هرچند برای کشته شدن افراد غیر نظامی و بویزه کودکان، بسیار آزرده خاطر می شوم.
اما بخوبی می دانم و ماهیت آدم کشان اسلامی حماس را می شناسم که آنها با گروگان گرفتن افراد بیگناه و بویژه کودکان، دست به این نا امنی می زنند تا خودشان را مطرح کنند و بعد حمایت نا آگاهان ایران و وجهان را به سوی خودشان جلب نمایند.
وگرنه اگر آدم کشان تروریست اسلامی حماس ذره ای انسانیت داشتند که ندارند و یا به انسانیت باور داشتند که ندارند، هیچگاه پایگاه سکوی پرتاب موشک و سلاح های مرگبار را به محلها، مساجد، بیمارستانها و خانه های مردم بی گناه منتقل نمی کردند تا سبب شوند که اسرائیل برای شناسایی این سکوها از مردم بخواهد که شهرها را ترک کنند.
فراموش نکنیم که یک اسرائیل قوی و سکولار در منطقه ی پر آشوب خاور میانه لازم است و لازم تر خواهد بود که با کمک همه ی کشورهای جهان آزاد و بویژه اسرائیل، ایرانیان بتوانند از وحوشان اسلامی در ایران عبور کنند و به خویشتن ایرانی خویش پیوند بخورند و مثل زمان محمد رضا شاه، ایران با همکاری اسرائیل ژاندارم و یا پلیس منطقه بشود و بتواند مثل گذشته منطقه را از آشوب دور نگه دارد و امنیت را در جای جای منطقه بیمه کند.
زیرا از دیرباز و در درازای تاریخ بین ایرانیان و قوم یهود و امروز اسرائیل پیوند صمیمی و حتا خویشی برقرار بوده است.
در پایان باید از همه ی کسانی که امروز برای مردمان غزه دل می سوزانند، پرسش کرد که دیروز کجا بودید وقتی بشار اسد با سلاح های شیمیایی و ابزارهای کشنده مردم سوریه را قتل عام می کرد؟
کجا بودید وقتی روسیه ی هار و متجاوز، تکه ای از تن زخمی ِ اکراین را جدا کرد و با حمایت از جدایی طلبان روسی، هر روزه سربازان اکراینی را می کشند و شهرها را ویران می کنند؟
کجا بودید وقتی مالکی 253 نفر از زندانیان سنی مذهب را قتل عام کرد و این شرایط را در عراق حاکم کرد؟
ولی امروز در هم سویی با هارترین تروریست ها در منطقه و آدم کشان اسلامی در ایران به حمایت از پست ترین و خشن ترین سازمان های تروریستی در جهان بر می خیزید که پدرانشان هم دیروز ِ دور و هم دیروز ِ نزدیک و هم حتا امروز ایرانیان را به فیجع ترین شکلی گردن می زدند و می زنند و زنان را خوار ذلیل می نمودند و می نمایند. اما شما به جای آنکه در کنار ملت ایران از این وحوشان اسلامی در ایران عبور کنید، و جنایت هر روزه اسلامیون وحشی را در جای جای جهان محکوم کنید به بهانه ی کشته شدن کودکان غزه به حمایت از جانیان و آدمکشان اسلامی بر می خیزید که هیچ حتا هر روزه بیشتر در ماتحتشان فرو می روید.
و چنین است دیروز کارتر به خودش اجازه داد در امور داخلی ایران دخالت کند و با دیگر کشورها که دشمن نظام پادشاهی در ایران و محمد رضا شاه بودند، همین حکومت اسلامی را با حمالی کشیدن از نیروهای کمونیستی و اسلامی و به اصطلاح ملیون ضد ملی و ضد ایرانی به ملت ایران تحمیل کنند.
و امروز هم با همین عملکر ضد ایران و ایرانی تان، اوباما به خودش حق می دهد که همین حکومت وحشی و ضد ایران و ایرانی را در ایران با برجا نگه دارد و با همکاری حکومت اسلامی، داعشی ها را در سوریه و عراق راه بیاندازد تا مردم را بترساند که مبادا تصمیم بگیرند از حکومت وحشی و خونریز کشورشان عبور کنند.
به باور من بی هیچ گفتگو همه ی این نا امنی در خاور میانه به دلیل سیاست بسیار ضعیف اوباما است که این آدم کشان در سوریه و عراق و ایران و اکراین و روسیه و لبنان و غزه به خود اجازه می دهند، مناطق امن را نا امن کنند و زندگی مردم را پودر کنند.
زیرا آدمکشان اسلامی و تروریست به زندگی باور ندارند. بلکه انها زندگی می کنند تا بکشند و کشته شوند و زودتر به بهشت موهوم بروند.
و مطمئن باشیم که تاریخ از عملکرد اوباما در مدت ریاست جمهوریش بر قدرتمندترن کشور جهان، گزارش ناشادی را در سینه خود ثبت خواهد کرد.
احمد پناهنده
www.apanahan.blogspot.com
www.apanahan.wordpress.com

۱ نظر:

  1. جشن امردادگان در بهرام شید هفتم مردادماه وجشن چله تابستان درناهید شید دهم مردادماه و نیز جشن مردم سالاری در بهرام شید چهاردهم مردادماه سال 12783 آریایی برابر باسه شنبه هفتم و جمعه دهم و سه شنبه چهاردهم مرداد ماه سال 1393 تازی و نیز برابر با بیست ونهم ماه ژوئیه و اول و پنجم ماه اوت 2014 میلادی بر تمامی ایرانیان شاد و گرامی باد.
    دعاي خير نياکانمان حافظ فرزندان ايران باد.
    امروز اورمزد شيد دوم مردادماه سال 12783 آريايي
    برابر با پنجشنبه دوم مردادماه 1393 تازي وبیست و چهارم ماه ژوئيه 2014ميلادي
    (ا.و.گ.ا)

    پاسخحذف