۱۳۹۷ خرداد ۱۶, چهارشنبه

درخواست مسخره ی اروپا از آمریکا



Bild könnte enthalten: 1 Person, lächelnd
درخواست مسخره ی اروپا از آمریکا

سه کشور قدرتمند اروپایی طی نامه ای از وزیر دارایی و وزیر امورخارجه آمریکا خواستند که اتحادیه اروپا را از تحریم های جهانی علیه حکومت جنایتکار و تبهکار اسلامی در ایران، معاف گرداند.
عجب!
و حتا درخواست مسخره تری کردند، مبنی بر اینکه، آمریکا:
"به طور عمومی اعلام کند که حوزه‌هایی مثل انرژی، دارو، خودروسازی و صنعت هواپیمایی غیرنظامی، شامل تحریم‌ها نمی‌شوند."
درخواستی بغایت کاسبکارانه و منعفعت جویانه از سفره خونین ایرانیان که به مدت چهل سال، بی هیچ وجدانی، هست و نیست ایرانیان را تاراج کردند و می کنند.
و بعد در کمال بی شرمی و حتا بی شرفی مدعی می شوند، که:
"ما به عنوان متحدان آمریکا انتظار داریم که ایالات متحده از اقدامی که امنیت اروپا را به خطر می‌اندازد خودداری کند."
پرسیدنی است که چطور شما، چهل سال است که امنیت در خاورمیانه و بویژه ایران را قورت دادید و کشورهای تروریست پرور و حتا تروریست را حمایت کردید و می کنید و امنیت را نه اینکه در خاور میانه و ایران، چوب حراج زدید بلکه حتا در جهان هم، زندگی را بر تک تک انسانها نا امن کردید، اما همینکه امروز دولتی در آمریکا قدرت را بدست گرفته است که می رود پای بر گلوگاه های تنفسی حکومت تبهکار و تروریستی ایران بگذارد، شما از به خطر افتادن امنیت خود می ترسید؟
شرم کنید که می خواهید با نا امن کردن کشوری مثل ایران و چابیدن هست و نیست ملت ایران و باج و امتیاز دادن به تبهکاران تروریستی و جانی در ایران و جهان، برای خودتان امنیت بخرید.
چطور به خودتان اجازه می دهید که به ازای تولید ِ پانصد تا هزار شغل در کشورهایتان، بیش از هشتاد میلیون انسان را در ایران گرسنه و ده ها میلیون نفر را بیکار نگه دارید و با حمایت خود، دست سرکوب و زندان کردن و کشتن و و اعدام را باز بگذارید؟
شرم هم مقوله ای است اخلاقی. البته اگر اخلاق داشته باشید
یادتان باشد و هیچگاه فراموش نکنید
ملت ایران این سیاست بغایت ضد انسانی و ضد اخلاقی تان را محکوم می کند و در آینده ایران، شما ها را چون کشور روسیه جنایتکار و متجاوز، در سینه ی تاریخ ثبت می کند.
مگر اینکه در خیرش سراسری ملت ایران علیه حکومت تبهکار و تروریست اسلامی، کنار ملت ایران قرار بگیرید و امروز هم از سیاست خارجی آمریکا علیه حکومت تبهکار اسلامی، تمام قد حمایت کنید.
زیرا این سیاست با منافع ملت ایران و صلح جهانی، همراستا است
احمد پناهنده
6 ماه ژوئن 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر