۱۳۹۷ خرداد ۲۷, یکشنبه

هراس ِ مشتی جنایتکار و بیشتر خیانتکار از سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی





 Kein automatischer Alternativtext verfügbar.
هراس ِ مشتی جنایتکار و بیشتر خیانتکار از سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی

بعد از دیدار تاریخی پریزیدنت ترامپ با رهبر کره شمالی، نه فقط دانه درشت های حکومت تبهکار اسلامی، مرگشان را در یک قدمی احساس کردنده، بلکه عمله های همیشگی ِ همین حکومت تبهکار، در طیف کمونیستی و ملی-مذهبی و یک دوجین عابرین سرگردان و معتاد آخوندهای جنیاتکار تحت عنوان اصلاح طلبان، به تکاپو افتادند و دست در دست هم به اصطلاح بیانیه ای را امضا کردند که در آن از حکومت تبهکار اسلامی خواستند، برای سرنگون نشدن به دست ملت توانای ایران، مستقمن با آمریکا و پریزیدنت ترامپ وارد گفتگو شوند.
عجب
تا دیروز همین نا ایرانیان ایرانی نما، که بود و نبودشان، با بود و نبود همین حکومت تبهکار اسلامی گره خورده است، فریاد می کردند که مثلن ترامپ دیوانه است
ترامپ تاجر است
ترامپ از حل مسایل داخلی اش عاجز است
ترامپ سیاست و دیپلماسی نمی فهمد
ترامپ پوپولیست است
ترامپ ...
و حتا همین رجاله گان، ترامپ را سرزنش کرده بودند که چرا از برجام ضد ایرانی و ضد منافع ایران بیرون آمده است که هیچ حتا با راه انداختن کُری ضد آمریکایی و ضد منافع ایران، پریزیدنت ترامپ را محکوم کرده بودند.
و عجبا که
امروز همین معتادان ِ جنایتکار و بیشتر خیانتکار، وقتی مرگ خودشان را هم در یک قدمی دیدند، به تکاپو افتادند و دستشان را دراز کردند و از پریزیدنت ترامپ گدایی می کنند که مبادا حکومت تبهکار اسلامی را سرنگون کند که سرنگونی حکومت تبهکار، مرگ سیاسی و حتا جسمانی خودشان را دنبال خواهد داشت.
پس هراس آلود، بعد از به زانو در آمدن کره شمالی و تسلیم بی چون چرای رهبر این کشور به خواسته های آمریکا، در بیانیه ای، عاجزانه از پریزیدنت خواستند که تضمین بدهد، حکومت تبهکار اسلامی را سرنگون نکند و از این طریق بتوانند بیشتر به جنایت و خیانت خودشان، به تاریخ و ملت ایران و کشور ایران ادامه دهند.
زهی خیال باطل
و راستی پرسیدنی است که چی شده است که این نا ایرانیان ِ ایرانی نما، که مرگ ِ آمریکا و اسرائیل را طلب می کردند، سفارتشان را اشغال کردند
پرچم آمریکا را آتش زدند
مرگ بر آمریکا گفتند
امروز پیش قدم شدند که حکومت تبهکار اسلامی برای سرنگون نشدن، مستقیمن با پریزیدنت ترامپ گفتگو کند؟
تازه در بیانیه ی کذایی شان اظهار لحیه کردند که این گفتگو، بدون قید و شرطی انجام شود
و بعد ابلهانه، بلافاصله برای آمریکا شرط می گذارند که حکومت تبهکار اسلامی که حکومتی است ضد ایران و ایرانی، را سرنگون نکند.
عجب
این جماعت خیانتکار و جنایتکار و ضد ایران و ایرانی، فکر می کنند، چون خودشان کودن و احمق هستند، مخاطبین آنها هم، مثل خودشان شعور را بیگانه هستند؟
آری
برای ثبت در تاریخ، این فرمول را خطاب به تاریخ و ملت ایران می نویسم که:
هرجا و در هر زمان، حداقل تا سرنگونی حکومت تبهکار اسلامی- اگر- امضای امثال فرخ نگهدار خیانتکار و توده ای ها و اکثریتی های ضدایرانی، حال چه متصل و چه منفصل و همچنین ابله های اسلامی تحت عنوان ِ ملی-مذهبی مثل تقی رحمانی و علیجانی و یا به اصطلاح اصلاح طلبانی چون حجاریان و تاج زاده و کرباسچی و و و را زیر بیانیه ای دیدید، بدانید که فقط خیانتکارانه است و تلاششان نیز، خریدن وقت برای همین حکومت تبهکار و خیانتی دیگر به ملت ایران و کشور ایران است
یعنی این افراد، نه در دیروز ِ دور، به ایران و ایرانی علاقه داشتند و نه امروز و اکنون
به عبارت رساتر، این رجاله گان و خیانتکاران همیشه ضد ایرانی و ضد کشور ایران و همچنین ضد منافع و ارجمندی ایران بودند و خواهند بود
زیرا هیچگاه، یک ایران سربلند و رها شده از چنبره ی کمونیستی و اسلام جنایتکار را چشم دیدن نداشتند و ندارند و آن را همواره خاری در چشمانشان می دیدند می بینند و سپس دیوانه وار و چهار نعل، در جهت نابودی ایرانی و ایران گام برمی داشتند و بر می دارند.
می گویید نه؟
می گویم، به کارنانه سراسر تاریک و جنایت بار و خیانت کارانه شان نگاه کنید که جز گذشته ی ناشاد، هیچ برگی حتا خاکستری هم در کارنامه شان مجود نیست.
ای تفو بر شما ضد ایرانیان و کشور ایران تفو

احمد پناهنده
17 ژوئن 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر