۱۳۹۶ دی ۱۳, چهارشنبه

درود بر شما ملت بزرگ و دلیر ایران


https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26195738_10154949974180689_8165998068458076787_n.jpg?oh=489b690d5a2c13267577f542d080f8d2&oe=5AEDA7ED

درود بر شما ملت بزرگ و دلیر ایران

بی هیچ گفتگو، کارزار ِ نافرمانی مدنی شما، علیه تمامیت ِ حکومت اسلامی و حلقه ها ی متصل و منفصل نیروهای چپ ِ خواهان ابقا همین حکومت اسلامی، شگفتی جهان آزاد و وجدانهای بیدار را در جای جای این گیتی، بر انگیخت و هر یک برای حمایت از شما دلیران ایرانی، از یکدیگر سبقت می گیرند تا از انگ خوردن همکاری با حکومت ضد ایرانی آخوندهای اسلامی فاصله بگیرند.
هرچند اروپا خیلی دیر وجدانش بیدار شد و لاک پشتی حمایت خود را از شما اعلام کرد. اما بدانید که اروپا در تمامیتش، کشورهای کاسبکار هستند و تا لحظه ی آخر و دقیقه نود، فقط به جیب خود نگاه می کنند تا به ارزش های انسانی و حقوق بشری
مگر اینکه عرصه از هر سو بر آنها تنگ شود
این تنگ شدن عرصه بر آنها، به مقاومت و پیگیری شما دلیرمردان و شیرزنان ایرانی بستگی دارد که همزمان با تصرف خیابانها، سنگرهای دیگر حکومت اسلامی را تسخیر کنید.
یعنی در حالی که تظاهرات مسالمت آمیز خیابانی را در ابعاد بیشتر و گسترده تر ادامه می دهید، از کارگران کترخانه ها و گارگاه ها و معلمین و تاکسی داران و بیمارستانها و کارکنان شیلات و فرودگاه و مهمتر از از همه، کارکنان و کارگران شرکت نفت بخواهید که دست به اعتصاب سراسری بزنند و همچنین شعارها هم باید همزمان، علاوه بر متمرکز شدن، بر خدمات خاندان پهلوی و در راسش، شاهزاده رضا پهلوی، به سمت اعتصاب عمومی برود.
در این هنگام است که اروپا، وجدانش از خواب بیدار می شود و تمام عیار پشت خیزش سراسری ملت ایران قرار می گیرد.
یادمان باشد
دوستان تاریخی ما در جهان، آمریکا و اسرائیل و اروپای آزاد و کشورهایی همسو با جهان آزاداست و در مقابل روسیه و چین و امروز ترکیه ی اردوغان، دشمن ایران و ملت ایران هستند.
همچنین فراموش نکنیم که روسیه در این میان، خصم مادرزاد ایران در این چند قرن اخیر بوده است و همیشه چشم طمع به خاک و آب کشور ما داشته است و در اثر بی لیاقتی دودمان قاجاریه و پدران همین آخوندهای اسلامی ضد ایرانی، بیش از یک سوم، خاک ایران را از تن زخمی ایران جدا کردند.
امرو.ز هم شرم نمی کنند که به شما دلیر مردان و شیر زنان به پا خواسته ایرانی و بطور کلی ملت ایران پشت کنند و چوب زیر بغل همین آخوندهای جنایتکار بشوند.
خوشحال و قوی دل باشیم که جهان آزاد و در راسش، آمریکا با چشمانی باز، همه ی عملکرد ِ حکومت اسلامی را زیر نظر دارند و مطمئن باشیم که دست آخوندهای جنایتکار مثل زمان اوباما باز نیست که راحت، خیزش سراسری را سرکوب و ملت را کشتار کند.
بلکه هر گونه ناپرهیزی از جانب حکومت اسلامی در این باره، پرونده ی تک تک آنها را در جنایت علیه بشریت سنگین و سنگین تر می کند و فردای نزدیک باید در جایگاه متهم بنشینند و جام زهر را سر بکشند.
در پایان مایل هستم به اطلاع برسانم که رسانه ی بی بی سی در خدمت آخونذهای جنیتکار اسلامی است و بارها ثابت کرده است که یک ایران سربلند را خاری در چشم می پندارد.
و دردا که ایرانی نماهایی، عمله ی این رسانه ی ضد ایرانی شدند و به خاطر شندر غاز، ایران و ملت ایران را چوب حراج زدند و می زنند
ای تفو بر شما ضد ایرانی و ایران تفو
باشد که این نوشته کوتاه بتواند، چراغ راهی شود برای تشخیص دوست از دشمن و همچنین تداوم تظاهرات خیابانی و گره زدن آن به اعتصاب سراسری
چنین باد
احمد پناهنده
3 ژانویه 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر