۱۳۹۶ بهمن ۳, سه‌شنبه

ترفند ِ سوریه ای شدن، فقط برای ترساندن مردم است




Bild könnte enthalten: eine oder mehrere Personen, Menschenmasse und im Freien

ترفند ِ سوریه ای شدن، فقط برای ترساندن مردم است

این روزها، همه ی عمله ها و اکره های حکومت اسلامی چه در طایفه ی به اصطلاح اصلاح طلبان و چه در قیبله ی چپ در همه شکلش، برای ترساندن مردم از اینکه بخواهند، حکومت اسلامی را در تمامیتش سرنگون کنند، کشور به سمت سوریه ای شدن پیش می رود، از ملت ایران می خواهند، برای بقای همین حکومت ِ ضد ایرانی ِ اسلامی، به جناحی از همین حکومت ایرانی کش ِ اسلامی دخیل ببندند.
بی هیچ گفتگو و اما و اگری، هرکس و یا هرجریان و سازمان و حزب و فردی، چنین ترفندی را برای ترساندن مردم بکار ببرد و یا اینجا و آنجا، آن را افاضه کند، دانسته و یا نادانسته خواهان بقای همین حکومت ستمگر اسلامی در ایران است.
زیرا
ملت ایران با این تاریخ و فرهنگ گوهر آفرین خود، که سرآمد ِ ملت های جهان است و بویژه به دلیل ناسیونالیسم قوی در ایران، نه اجازه تجزیه گوشه هایی از ایران را به کسی می دهد و نه اجازه می دهد همین حکومت ِ ضد ایرانی اسلامیون، کشور ایران را به سمت سوریه ای شدن، سوق دهند.
از طرف دیگر
ملت ایران امروز، هماهنگ کننده ای چون شاهزاده رضا پهلوی دارد که مردم در خیزش عمومی خودشان، بارها نام ایشان را فریاد زدند که:
ولیعهد ولیعهد کجایی
کنار ما بیایی
یا رضا رضا پهلوی
این شخصیت بی بدیل و بی همتا که امروز، سرمایه تاریخی و وجدان بیدار ِ ملت ایران است، هم مقبول کشورهای آزاد جهان است و هم ملت ایران در اکثریتشان، ایشان را تنها راه نجات خود از بختک ِ حکومت ضد انسانی ِ اسلامی در ایران می شناسند.
بنابراین با این مقدمه باید گفت که:
در یک کلام، وحشت و هراس حکومت و همه عمله و اکره هایش در داخل همین حکومت اسلامی و بیرون از آن در طیف و قبیله چب، سرنگونی حکومت اسلامی در تمامیتش است.
و زوزه کشیدن ِ سوریه ای شدن ایران، ترفندی است برای ترساندن مردم
و جای بسی خوشحالی است که امروز شنیده و دیده می شود که ملت ایران در کمپین ِ " من براندازم" سازماندهی می شوند و می روند در همین بهمن ماه، تکلیف خودشان را تحت رهبری شاهزاده رضا پهلوی، با حکومت ضد ایرانی ِ اسلامی یک سره کنند.

احمد پناهنده
23 ژانویه 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر