۱۳۹۶ مرداد ۴, چهارشنبه

کربلای بیست و هشت مرداد و ماتم ابلهان چپ و قراضه های به اصطلاح ملی






کربلای بیست و هشت مرداد و ماتم ابلهان چپ و قراضه های به اصطلاح ملی

می دانیم که بزودی ملت ایران به کوری چشم همه ی کسانی که در طیف چپ و در قبیله ی به اصطلاح ملیون، که این روزها ماتم گرفتند و بر و سر و جان بی مفدارشان می کوبند و نعره های ضد ایران و ایرانی سر می دهند، قیام پر شکوه و تاریخی پدران و مادرانشان را در بیست و هشت مرداد، جشن می گیرند تا نشان دهند ملت ایران یک پول سیاه، ارزشی برای این عمله های حکومت اسلامی و بارکش های کشورهای بیگانه قایل نیستند.
آنچه که امروز در ذهن و ضمیر ملت ایران و بویژه نسل جوان ثبت و ضبط شده است، خدمت اندازه ناگرفتی خاندان ایران ساز پهلوی به کشور ایران و ملت ایران است.
بنابراین به این عمله های حکومت اسلامی و بارکش های کشورهای بیگانه باید گفت، این ترفندها و دروغبافی های ضد منافع ایران دیگر هیچ تاثیری در اذهان و جان و خرد ملت ایران و بویژه نسل جوان ندارد که هیچ بلکه بیشتر و بیشتر بی سوادی، دروغبافی ، تبهکاری و دست های خالی شان را برایشان رو می کند.
اسناد منتشر شده در باره قیام ملی بیست و هشت مرداد سال سی دو، سند معتبر دیگری است بر تهی بودن دست خالی و دروغبافی های نجومی ِ رجاله های مصدقی و عمله های چپ که امروز به دروغ خودشان را پست سر این جریان مخفی کرده اند و می روند تا نمایش خنده دار کربلای بیست و هشت مرداد را برگزار کنند و در ماتمشان اشکی از سر نیرنگ و ریا بریزند.
در مقابل این عمله ها و بارگش های حکومت لسلامی و کشورهای بیگانه، اما ملت ایران در تمامیتش؛ این روز را در هرجا که باشند، دست افشان و پایکوبان، رقصی از دل می کنند چون قیام ملی است.
روزی ارجمند در تاریخ ایران است. مثل روز رهایی یا آزادی آذربایجان از دست عمله های کمونیستی و استالینستی پیشه وری ها و باقر اف ها
این مختصر را از این جهت به دست قلم سپردم تا مشت واقعی این عمله ها و بارکش های حکومت اسلامی و کشورهای بیگانه، برای ملت ایران و بویژه جوانان روشن شود.
درود بر ملت ایران
ننک بر عمله ها و بارکشان حکومت اسلامی در طیف چپ و در قبلیه به اصطلاح ملیون

احمد پناهنده
بیست و شش ژوئیه دو هزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر