۱۳۹۳ دی ۱۸, پنجشنبه

پاسخ آدمکشان، مُشت آهنین است





پاسخ آدمکشان، مُشت آهنین است

بارها گفتم و نوشتم که هرگونه مماشات با آدمکشان چه از نوع دولتی اش و چه از نوع فردی و سازمانی اش، پرورش افعی در آستین است
و مطمئن باشند همین افعی های پرورش یافته در آستینشان روزی دندان زهر آلودشان را نه فقط در جان خَرَد ِ انسانی بلکه در جان زندگی ِ همه این کسان مماشات طلب که فقط به معامله و سود اندک می اندیشند، فرو می کنند.
حادثه ی تروریستی و انسان کشی اسلامی در فرانسه مطمئنن هرچند نمونه ی اخیرش است اما آخرش نیست.
پس بروجدانهای انسانی و انسانهای زندگی دوست و دول جهان آزاد است که در مقابل این آدمکشان از هر نوع و طیفش در یک صف واحد بایستند و با مشت آهنین آنها را در نطفه بخشکانند.
و باور دارم امروز حکومت اسلامی در ایران، هرجا که خونی از انسانها ریخته می شود، حضورش پر رنگ است.
زیرا امروز حکومت اسلامی پدرخوانده همه ی تروریست ها در جهان از جمله داعش است
پس یادمان باشد که سر ِ مار در ایران است و بهتر است همه ی نیروهای انسانی در جای جای جهان بسیج بشوند و بر سر مار بکوبند که امروز بار ارسال سلاح به بحرین می خواهد آنجا را به خاک و خون بکشد.
نه به دُم و دنبالچه هایش که از حکومت اسلامی ایران تغذیه می شوند.
برای اثبات این ادعایم شما را به موضع گیری رسمی حکومت اسلامی از زبان سخنگوی وزارت خارجه اش مرضیه ی افخم توجه می دهم.
مرضیه افخم در یک محکوم کردن آبکی از این حادثه ی ادمکشی در فرانسه، می گوید:
«سوءاستفاده از آزادی بیان و تندروی فکری و ترور شخصیت‌های مورد احترام ادیان و ملت‌ها و نیز توهین به ادیان الهی و ارزش‌ها و نمادهای مورد احترام این ادیان محکوم و غیرقابل قبول است».
آیا حق نداریم با این موضع گیری حکومت اسلامی در ایران، دستش را در این ماجرا رصد کنیم؟
پس به هوش باشیم که سر ِ مار را در ایران نشانه رویم
و یادمان باشد که در هنگامه بلوای بهمن سال 57 و از فردای سقوط نظام پادشاهی در ایران، همین حکومت اسلامی در آستین کارترها پرورش داده شد که تا امروز انسانهای آزادیخواه جهان و منطقه را به گروگان گرفتند و جهان را نا امن کردند.
امروز هم ادامه ی کارتر یا سیاست مماشات طلبانه ی خودش، نه اینکه نتوانست آنها را مهار کند بلکه آنها در این خلاء بی خیالی و بی تفاوتی و سیاست ضعیف پرزیدنت اوباما، دستشان بازتر شده و آزادی عمل بیشتری به دست آوردند.
بنابراین کشورهای جهان آزاد برای جبران گذشته ناشاد خودشان و میزان ظلم و ستمی که بر ملت ایران به خاطر منافع اندکشان روا داشتند، بیش از هرملتی به ملت ایران بدهکار هستند و باید در یک کارزار سراسری علیه حکومت اسلامی در ایران، پشت ملت ایران قرار بگیرند و از آنها در جهت انداختن طرحی نو در آسمان غم زده ایران، حمایت کنند.
باشد این پیام دلسوزانه و مهارکننده آدمکشی در جهانT در گوش کَر ِ این دولت ها نفوذ کند و وجدانهای خفته و بیمارشان را بیذار و هوشیار کند و در پس D این بیداری و هوشیاری اجازه ندهند که تروریست ها، آزادی بیان را در مهد دموکراسی ها به بازی بگیرند و گلوله بارا کنند.
چنین باد
احمد پناهنده
www.apanahan.blogspot.com
wwww.apanahan.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر