۱۳۹۷ دی ۸, شنبه

ترفندی برای فرار از پاسخگویی



Kein automatischer Alternativtext verfügbar.
ترفندی برای فرار از پاسخگویی

نوشته ی افشاگرانه ی " مزدور و وطن فروش، شاخ و دم ندارد" گویی کک در تنبان هواداران بقای حکومت تبهکار اسلامی در همه ی طیف ها انداخته است و اینجا و آنجا دست به ترفندی زدند تا شاید بتوانند، میزان مزدوری و وطن فروشی خودشان را کمی تعدیل کنند
در نمونه ی اخیر، یابویی که کارنامه اش در طیف چپ و پاسداری از حکومت تبهکار اسلامی شهره است و برای رد گم کردن اذهان مردم، یک سایت ضد منافع ملی و ضد چهارچوب ارضی ایران دایر کرده و در آنجا تجزیه طلبان قسم خورده را به خدمت گرفته تا از بام تا شام اندر مزایای قدرالیسیم تو بخوان تجزیه ی کشور و "حق تعیین سرنوشت ملل و ملت های ایران" قلم فرسایی کنند، آمده و اظهار لحیه کرده است که:
کسری ناجی بهترین خبرنگار است و بی بی سی در ایران سخت تحت فشار و ضرب است
و اگر توییتی از کسری ناجی پخش شده است، ربطی به ایشان ندارد، بلکه از ارتش سایبری حکومت اسلامی است که می خواهند این چهره درخشان رسانه ای را خراب کنند چون بهایی است
خب
اگر چنین است
و آقای ناجی ریگی در کفش ندارد، باید مثل بچه آدم بیاید و این خبر را تکذیب کند که بنام او سنجاق شده است
ولی اگر تا امروز این کار را نکرد، دیگر تقصیر دیگران نیست که مواضع ضد ملی شان را افشا نکنند
یادتان باشد، بی بی سی، ازنگاه من، دشمن قسم خورده خاندان پهلوی و امروز شاهزاده رضا پهلوی بوده و هست
دلیایش هم مواضع ضد ایرانی و ضد منافع ملی کارکنان ایرانی شان است که در جهت نابودی کشور ایران و بقای همین حکومت فاسد و تبهکار اسلامی تبلیغ می کنند
در ادبیات پارسی، تکذیب مقوله ای انسانی و اخلاقی است
یعنی اگر مطلب و یا موضع سیاسی ای را که روحم از آن بی خبر است و در رسانه های مجازی و یا حقیقی بنام من سنجاق کردند و من هم فهمیدم، باید در اولین فرصت چنین مطلب و یا موضع سیاسی را تکذیب کنم
اگر نکنم یعنی دارم از دو سر می خورم
به عبارت دیگر، هم می خواهم از این سو استفاده کنم و هم از آن سو بهره مند بشوم
این ترفندها که امروز باب شده است، در حقیقت استفاده دو سویه دارد و می خواهند با چنین ترفندی، ملت ایران را از حساس بودن نسبت به مواضع مزدوران و وطن فروشان، دور کنند تا به اهداف نگین خودشان برسند
نوشته ی افشاگرانه ی من، هرچند کسری ناجی را مورد خطاب قرار داده است اما در عمق خودش، همه ی کسانی را نشانه رفته است که دست به چنین ترفندی می زنند
همین
احمد پناهنده
29 ماه دسامبر 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر