۱۳۹۷ فروردین ۳, جمعه

آیا تغییری در راه است؟



Bild könnte enthalten: 1 Person, lächelnd, sitzt und Anzug

آیا تغییری در راه است؟

رویدادهای ِ این روزها در کابینه ی پریزیدنت ترامپ در کاخ سپید نشان می دهد، که تغییراتی بنیادی در صفحه ی شطرنج جهانی در راه است.
به این معنی که عناصر مردد و مشاطه گر، در کابینه تصفیه می شوند و جای آنها را مردان و زنان با قدرت و اراده پر می کنند.
دیروز بود که تیلرسن جایش را به مایک پامبئو داد و رئیس سازمان سیا عوض شد و امروز، جان بولتن رئیس شورای امنیت کاخ سپید شد.
این تغییرات معنی اش این است که حکومت های خودسر و حامی تروریست، دیگر دستشان باز نیست که بر ملت خود و مردمان جهان، با تهدید ترور، فشار بیاورند و از اروپای معامله گر امتیاز بگیرند.
پیام این تغییرات بنیادی بسیار روشن است
یعنی در حالی که در سطح جهانی، روسیه را از هر سو مهار می کند، عرصه را بر حاکمان مستبد و ضد انسانی و حامی ترور، تنگ و تنگ تر می کند.
و این پیام خوش و دل گشایی است به مردمان تحت ستم و تحت حاکمیت ضد انسانی و وحشی، بویژه به ملت سرفراز ایران که امروز پرچمدار رهایی از استبداد دینی و مذهبی، آنهم از نوع اسلام جنایتکار سیاسی و مذهب خرافی شیعه ی اثناعشری است
در عالم واقع، هیچ ملتی مثل ملت سرفراز ایران، از پتانسیل تغییر برخوردار نیست و مطمئن هستم با این تغییرات در کابینه ی پریزیدنت ترامپ، ملت ایران می توانند تغییری در آسمان ِ غم زده ایران ایجاد و حکومت ضد ایرانی آخوندهای حیوان صفت را از جای جای ایرانزمین، جارو کنند.
پرسش اما اینجا است که آیا راه حل این تغییر، جنگ با ایران است؟
به باور من
راه حل این تغییر در سطح بین المللی، جنگ با ایران نیست
هرچند بسیاری از مردمان ایران، حتا حاضرند که با مداخله ی نظامی کشورهای قدرتمند، حکومت ضد ایرانی آخوندهای اسلامی، سرنگون شود.
اما من باور دارم که جنگ راه حل تغییر ملت ایران در تمایتش نیست
زیرا ملت ایران نشان داده است که از این پتانسیل برخوردار است که با یک مبارزه عدم خشونت در چهارچوب نافرمانی مدنی، به رهبری شاهزاده رضا پهلوی و با حمایت کشورهای جهان آزاد و دموکراتیک و در راسش، آمریکا، حکومت اسلامی آخوندها را در جای جای ایرانزمین جارو کند.
بنابراین تدبیر و عقل سالم حکم می کند که به جای جنگ با ایران، تمام عیار از ملت ایران برای جارو کردن حکومت ددمنش اسلامی و ضد ایرانی، پشتیبانی کنند و با تحریم های همه جانبه، پای بر گلوگاه تنفسی حکومت هار اسلامی در ایران بگذارند تا ملت ایران بتواند جایگاه شایسته ی خودش را در جهان امروز پیدا کند.
یادمان باشد و یادتان یاشد که ملت ایران اولین کشوری در جهان است که حقوق بشر را به جهانیان ارزانی داد و فرهنگ مدار و تسامع آن در تاریخ جهان بی نظیر است.
گذشته از این، خدماتی که ملت ایران تحت رهبری پادشاهانی چون کورش و داریوش و انوشیروان و رضا شاه بزرگ به فرهنگ کشورداری جهانی کردند، بر تارک تاریخ جهان می درخشد
از این جهت کشورهای قدرتمند جهانی، امروز، بابت خطا و جفایی که به دوست استراتژیک منطقه ای شان، محمد رضا شاه ایرانساز در سال 57 کردند، به ملت ایران بدهکارند که هیچ حتا مدیون آنها هستند. پس بایت این خطا و جفا به ملت ایران، باید بی هیچ چشمداشتی، از پشتیبان تمام عیار و همه جانبه ی خود از آنها دریغ نکنند.
باشد که با این مختصر، روسای قدرتمند کشورهای جهان آزاد، چشمشان را باز کنند و وجدانشان، به درد آید و در مبارزه نافرمانی مدنی، به رهبری شاهزاده رضا پهلوی، از هیچ کوششی برای حمایت کردن ملت ایران کوتاهی نکنند
چنین باد

احمد پناهنده
23 مارس 2018

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر