۱۳۹۶ آذر ۱۹, یکشنبه

از سیاست ِ مشت ِ آهنین ِ پریزیدنت ترامپ حمایت کنیم




Bild könnte enthalten: eine oder mehrere Personen und im Freien

از سیاست ِ مشت ِ آهنین ِ پریزیدنت ترامپ حمایت کنیم

اگر تا دیروز مماشات گران اروپایی و دیگران، برای پر کردن کیسه ی خود از خون و چرک ملت ها، با گشاده دستی به آدمخوران حاکم در این ممالک امتیاز می دادند تا هرچه بیشتر از ملت ها بدوشند، امروز دیگر این سیاست های مماشات گرایانه به بن رسیده و رنگ باخته است.
پافشاری بر این سیاست می تواند منطقه خاور میانه را به آتش بکشد تا از شعله هایش جهان و جهانیان را بسوزاند.
راه حل چیست؟
بارها گفتم و نوشتم که راه حل مبارزه با تروریسم و رژیم های حامی تروریست و توسعه طلب و انسان کش، مشت آهنین است.
به این معنی که این جانوران آدمخوار که بر شانه های افراد بی سواد و نادان و جاهل سوار شده اند، فقط زبان زور می فهمند و بس
کافی است نگاهی به سیاست های مخرب و ویرانگر کارتر و اوباما در ایران و سایر کشورهایی که تروریسم و انسان کشی، به اصل اولشان تبدیل شده است، توجه کنیم تا میزان مخرب بودن اینگونه سیاست های مماشات گرانه و امتیاز دادن ها را فهم کنیم.
بنابراین باور دارم و با صدای رسا فریاد می زنم که امروز و این روزها هر گونه مخالفت با سیاست های دوران ساز پریزیدنت ترامپ، حمایت از تروریسم و و خیمه زدن در اردوگاه آدمخواران و ویرانگران ِ نظم جهانی است.
سیاست ِ اورشلیم پایتخت، اسرائیل را باید از این دیدگاه تحلیل کرد که هیچگاه نباید به تروریست ها و حامیان تروریست که چپ های متصل و منفصل در جهان هستند، امتیاز داد و داد و قال و ناله هایشان را جدی گرفت و پشیزی برایشان ارزش قایل شد.
زیرا چپ هی متصل و منفصل تا امروز نشان داده اند که نه تنها ارزشی برای ملت خود و منافع ملی شان قایل نیستند که هیچ بلکه امروزه در اردودگاه جنایتکاران علیه بشریت لانه کرده اند و در همه جنایات آنها شریک و همدست هستند.
دیروز در مقابل این طیف چپ که از مرسی تروریست دفاع می کردند، به تنهایی سینه سپر کردم و از ژنرال السیسی دفاع کردم که باید با مشت آهنین، ملت مصر را از آدمکشان اخوان المسلمین نجات دهد و مشاهده گر راهی نباشد که روشنفکران طرفدار بربریت در ایران برای آدمکشان اسلامی از نوع شیعه ی اثناعشری فراهم کردند.
امروز هم می گویم که با سیاست های مشت آهنین پریزیدنت ترامپ موافق هستم که به وعده های انتخاباتی اش عمل می کند و می رود تا با این سیاست، نظم نوینی را در خاورمیانه و جهان ایجاد کند.
با این توضیحات باید تمام عیار از سیاست ِ اورشلیم، پایتخت اسرائیل که پریزیدنت ترامپ رهبری اش را به عهده دارد، حمایت کرد و پشیزی هم به حرف های صد من یک غاز تروریست ها و چپ های حامی جنایتکاران علیه بشریت قایل نشد
چنین باد

احمد پناهنده
یازده دسامبر 2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر