۱۳۹۶ مهر ۲۳, یکشنبه

یک گِله و یک دستمریزاد از و برای پریزیدنت ترامپ



Bild könnte enthalten: eine oder mehrere Personen und Anzug


یک گِله و یک دستمریزاد از و برای پریزیدنت ترامپ
پریزیدنت ترامپ گرامی

استراتژی و سیاست گذاری شما و دولت شما را در مقابل حکومت انسان کش اسلامی در ایران را شنیدم و خواندم.
بی هیچ مبالغه ای باید بگویم که با این استراتژی و سیاست گذاری، دل ایرانیانی که تمام قد به فکر ایران و عبور از این حکومت ضد انسانی و ضد ایرانی هستند، را شاد کردید.
زیرا ملت ایران در تمامیتش، زمین خورده ی همین به اصطلاح دموکراتها در آمریکا و دکانداران اروپایی هستند.
و حتمن می توانید به خاطر بیاورید که چگونه کارتر، این بادام فروش ِ عاشق جانوران ِ وحوش اسلامی، با حربه ی حقوق بشری، ضد بشر ترین جانوران ِ آدم نما را به جان ملت های بی دفاع انداخت و جهان را تا امروز نا امن کرد.
و حتمن فراموش نکرده اید که حسین اوباما چگونه دست در دست همین انسان کشان اسلامی، قیام به پا خواسته ی ملت ایران را در سال 88، برای عبور از جانوران اسلامی، سرکوب کردند و روی سیاه کارتر را کمی سپید کرد.
بنابراین سیاست مداران ِ آمریکا در تمامیتش از نگاه وجدانی، یک عذرخواهی به ملت ایران بدهکار بودند و برای دلجویی از ملت ایران می بایستی تمام قد در کنار ملت ایران قرار می گرفتند تا با حمایت همه جانبه شان، ملتی را به سوی رهایی سوق دهند که کارترها و اوباماها، آنان را در زنجیر اسلامیون وحشی به بند کشیدند.
و خوشا بر شما که امروز این قرعه ی انسانی و اخلاقی بنام شما افتاد و می توانید با حمایت از ملت ایران برای رهایی از چنگال خون آشام اسلامیون در ایران، برگ زرینی را در دفتر یادگارها و یادبودهای کاخ سپید ثبت کنید.
مطمئن باشید که ملت ایران با کوچکترین حمایت از جهان آزاد و در راسش، ملت و دولت آمریکا، حکومت فاسد و ضد انسانی اسلامی را از جای جای ایرانزمین جارو خواهند کرد.
و خودتان هم آگاه شده اید که اسلامیون وحشی در ایران بیش از هر کس و هر چیزی از ملت ایران وحشت دارند.
بسیار خوشحالم و خوشحالیم که با سیاست قاطع، خواب انگل های اسلامی را در ایران بر هم زده اید که هیچ حتا خواب دکانداران اروپایی را که فقط به جیبشان نگاه می کنند، پریشان کردید.
دست مریزاد پرزیدنت ترامپ
اما یک گله
گله من به عنوان یک ایرانی از شما این است که ملت ایران به هیچ وجه و در هیچ شرایطی حاضر نیستند که سرنگونی حکومت ضد انسانی اسلامی، به تکه تکه شدن ایران بیانجامد و یا نام های تاریخی و جغرافیایی ایران را به دلخواه عوض کنند.
خیلیج همیشه پارس، از نام دریای پارس گرفته شده است. بویژه کتیبه ای که در موقع حفر کانال سوئز از داریوش به دست آمده است، این خلیج به نام دریای پارس خوانده شده است.
مورخان و محققان خارجی ِ دنیای قدیم از آن جمله:
هرودت، نئارخوس،استرابون، کورسیوس رومی و حتا محققانی چون:
اصطخری، مسعودی، بیرونی، ابن حوقل، مقدسی، مستوفی و ناصر خسرو، در آثار و نوشته های خود از آن بنام خلیج پارس یا دریای پارس یاد کرده اند.
بنابراین زیبنده نیست، شما که امروز تمام قد در کنار ملت ایران قرار گرفته اید، مرتکب خطایی حال چه به عمد و یا غیر عمد شوید که حساسیت ملت ایران را برانگزانید.
حتمن به خوبی می دانید که از این گونه خطاها، فقط حکومت انسان خوار اسلامی در ایران سود می برد که هیچ اعتنقاد و علاقه ای به ایران ندارد چه رسد به چهار چوب ارضی اش حساس باشد.
اما می تواند از این خطا به خوبی بهره بگیرد و انسان های ناآگاه را پشت سر خودشان علیه سیاست شما بسیج کند
فراموش نکنید که جهان آزاد و در راسش آمریکا به ریاست شما، برای عبور از حکومت ضد بشری اسلامی، به ملت ایران نیازمند است. زیرا این ملت ایران است که باید حکومت ضد ایرانی آخوندهای با عمامه و مکلا را سرنگون کنند البته با حمایت همه جانبه از شما
 درود بر شما
مطمئن هستم ملت ایران، در پیشبرد سیاست واقعگرایانه و انسانی تان، برای عبور از آدمخواران اسلامی در ایران، کنار شما خواهند بود تا رهایی و آزادی به ایران و از طریق ایران به جای جای جهان برگردد.
فراموش نکنید امروز، شاهزاده رضا پهلوی بیش از هر زمانی، محبوب ِ دل ملت ایران شده است و ایشان با لیاقت و درایت و شایستگی بی همتا و با سرمایه ی تاریخی می تواند، خلاء قدرت بعد از سرنگونی آخوندهای ضد ایرانی در ایران را پر کند.
درود ملت ایران بر ایشان باد
چنین باد
احمد پناهنده
15 اکتبر 2017

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر