۱۳۹۵ اسفند ۸, یکشنبه

حق با پرزیدنت ترامپ است





Bild könnte enthalten: 1 Person, Anzug

حق با پرزیدنت ترامپ است

بی هیچ گفتگو اگر من هم در جایگاه پرزیدنت ترامپ بودم، در جشن سالیانه ی خبرنگاران در کاخ سپید و یا سالن اجتماعات مشابه شرکت نمی کردم.
زیرا در جمع یک مشت شارلاتان و دروغگو شرکت کردن، بیشتر بر مشروعیتشان می افزاید و از ارزش خود کم می کند.
البته باید حساب خبرنگاران و رسانه های شرافتمند را از خبرنگاران جیره خوار و شارلاتان رسانه ای چون بی بی سی جدا کرد.
زیرا رسانه هایی چون بی بی سی، وجدان نداشته ی کاری شان بر دروغ و دغل متمرکز شده و هدفمند بر علیه منافع و مصالح ملت ها، به نفع عقب مانده های تاریخی و آدمکشان حرفه ای دروغ می گویند.
عملی که امروز به اصطلاح نیروهای مخالف در طیف های توده ای و اکثریتی و اتحاد جمهوریخواهی و کمونیست ها و ملی و مذهبی ها و به اصطلاح اصلاح طلبان رنگارنگ مثل مهاجرانی و سروش و عبدالعلی بازرگان و گنجی و بهنود و و و آن را حلوا حلوا می کنند و تمام وقت گوش به اخبار جعل و دروغ و دغل بی بی سی دوخته اند و بعضن از این دستگاه شارلاتان پرور، جیره خواری می کنند.
حق با پرزیدنت ترامپ است
زیرا ایشان بخوبی با تمامی هستی و جان و جهانشان درک کرده اند که چگونه این بیماران دروغ گو، اذهان مردم را با دروغ آلوده می کنند.
زیرا خودم شاهد این دروغ های شاخدار رسانه ای چون بی بی سی در روزهای منتهی به غائله ی شوم بهمن ماه پنجاه و هفت در ایران هستم.
و شاهد هستم نیروهای چپ و راست و میانه در آن زمان چقدر راحت و بی هیچ عذاب وجدانی دروغ می گفتند و با خودزنی خود ملت شرافتمند ایران را با تاریخ و فرهنگ درخشانش، به روزه سیاه افکندند و امروزه با تمام هستی شان کاسه لیسی برای حکومت جنایتکار اسلامی ایران می کنند تا تکه استخوانی برایشان پرتاب کنند.
حق با پریزیدنت ترامپ است
زیرا افرادی در این عرصه جمع شده اند که هیچ شرف رسانه ای ندارند که هیچ حتا وجدان و ذره ای انسانیت هم ندارند
آنچه برایشان مهم است خود فروشی به ازای دریافت پول است
همین
حق با پریزیدنت ترامپ است
من هم اگر جای ایشان بودم، در چنین مراسمی شرکت نمی کردم و به اندازه یک عطسه بز برایشان ارزش قائل نمی شدم.
درود بر پریزیدنت ترامپ و شرفش

احمد پناهنده

بیست و ششم فوریه دوهزار و هفده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر