۱۳۹۴ فروردین ۲۷, پنجشنبه

سخنی با تاریخ و ملت ایران






سخنی با تاریخ و ملت ایران

آگاه شدم که قراضه های مفلوک و ضد ایرانی که همگی توده ای یا تو ده ای صفت هستند و در این طیف از به اصطلاح شاعر ِ پوسیده شخصیت گرفته تا دوستان سابقم، همگی برای منحرف کردن اذهان همشهری هایم، به تخریب شخصیت و سرمایه ی مبارازاتی من و دوست و همشهری فرزانه ام آقای علی میر فطروس روی آورده اند و برای این عمل ننگینشان، در پیام های خصوصی برای همشهری هایم، دروغ های شاخدار می بافند و به خورد اذهان ناآگاه اما پاکیزه دل می دهند.
در اینجا از جانب خودم به ملت ایران و برای ثبت در تاریخ ایران گزارش و اعلام می کنم که من بیش از سی و شش و اندی دور از وطنم به مبارزات بی امان با بیگانه صفتی در هر طیف و شکلی ادامه می دهم و در این راه سرم را پیش هیچ کسی خم نکردم و استوار و راست قامت بدور از هیاهوی توده ای های مفلوک و ضد ایران و ایرانی به مبارزه ام را با حکومت اسلامی و هر نوع بیگانه صفتی ادامه می دهم.
و اعتراف می کنم در این راه ایرانگرایی و وطندوستی از هیچ شخصیت و گروه و سازمان و حزبی دیناری نگرفته ام که امروز می خواهند با تخریب شخصیت من و دوست فرزانه ام علی میرفطروس، به اصطلاح ما را پیش همشهری هایمان را بدنام کنند.
آنها نیک می دانند که در میدان رزم ِ قلمی و آگاهی، از هیچ اندوخته تاریخی و ایراندوستی برخوردار نیستند تا بتوانند با من و دوست فرزانه ام مبارزه قلمی و آگاهی بخش کنند. پس راحت ترین راه را تخریب شخصیت من و دوستم علی میر فطروس دیدند تا لنگرودی های ناآگاه را ناخواسته دشمن ما کنند.
اعلام می کنم به هیچ گروه و سازمان و خزب و شخصیت وابستگی ندارم بلکه برای سربلندی ایران و ملت ایران قلم می زنم و ناراستی های تاریخی را از دل تاریخ بیرون می کشم و ارزش ها و راستی های تاریخی را جایشان می نشانم.
در این راه بی هیچ کتمانی اعتراف می کنم به خانواده پهلوی از رضا شاه بزرگ گرفته تا محمد رضا شاه ایرانساز و امروز شاهزاده ی محبوب ایرانیان و شهبانو فرح پهلوی علاقه قلبی دارم و نیک می دانم این خانواده بعد از حمله ی اعراب به ایران، بیشترین خدمت را به تاریخ و ملت ایران کردند.
اعتراف می کنم و هیچ ابایی ندارم که اگر کمک مالی هم به من بکنند با افتخار می پذیرم و آن را از شیر مادر گواراتر می دانم.
چون می دانم در راه ایران جانم قلم می زنم و از این خانوداه هم ایرانی تر نداریم که واقعن دلسوز ایران و تاریح و ملت ایران باشند.
آری در یک کلام
هرگونه حمله و هجوم به خانواده پهلوی، استقبال از کهنه پرستی و بیگانه پرستی و امروز همین حکومت ضد ایرانی اسلامیون شعیه اثناعشری است.
باشد که ایران را پاس بداریم و. ایرانی بمانیم و خدمات خانواده ی پهلوی را ارج نهیم و از بیگانه پرستان توده ای و بطور کلی چپ و کمونیستی دوری کنیم.
چنین باد
احمد پناهنده
16.04. 2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر