۱۳۹۳ فروردین ۲۷, چهارشنبه

چرا باید مردم از حق و حقوقشان بگذرند؟



چرا باید مردم از حق و حقوقشان بگذرند؟

در خبرها آمده است که ابراهیم یزدی و محمد خاتمی به نمایندگی از دار و دسته ی ضد ایرانی و ضد کرامت انسانی، از مردم خواسته اند که برای کمک به دولت اسلامی ِ ایرانی کش ِ حسن روحانی، از یارانه شان چشم بپوشند تا دولت حس روحانی بتواند بیشتر فرزندان ایران زمین را اعدام و کشور ایران را به سوی فرو پاشی نزدیک و نزدیکتر کند.
اما نمی دانند که ملت ایران نه اینکه از این حق خودشان نمی گذرند بلکه سودای سرنگونی تمام عیار حکومت اسلامی را در این بحران جهانی در سر دارند.
و پرسیدنی است که چرا باید مردم از حق و حقوق و نان سر سفره ی خود و فرزندان خود بگذرند تا ملاها و مکلاهای اسلامی هر روز نسبت به روز قبلش فربه تر بشوند و سپس با دشنه ی اسلامی، خانوادهای ایرانی و فرزندان ایرانزمین را قتل عام کننند؟
از این جهت است که ترس ِ به گور سپرده شدن حکومت اسلامی با همه ی نحله ها و نگاه ها، آنها را به هراس وا داشته است تا با این مظلوم نمایی و ریش گرو گذاشتن، مردم را از تصمیم خودشان باز دارند.
و به باور من کلید حسن روحانی نه اینکه گره ای از گره های بی شمار حکومت اسلامی را نگشوده است بلکه به نظر می رسد که کلیدش، قفل سرنگونی حکومت اسلامی را باز کرده است.
باشد که ملت ایران در بحرانی که سرتا پای حکومت اسلامی را در خود فرو برده و همچنین بحران منطقه ای و جهانی، از فرصت به دست آمده استفاده کنند و طومار اسلام را در هر شکل و هر طیفی، برای همیشه در همه بپیچند و به خویشتن ایرانی خود گره بخورند.
چنین باد
احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر