۱۳۹۲ آبان ۲۳, پنجشنبه

هشدار به جامعه ی جهانی و دول بزرگ جهان آزاد





هشدار به جامعه ی جهانی و دول بزرگ جهان آزاد

بی هیچ گفتگو در این زمانه ضعف ِ شدید حکومت اسلامی، هر نوع امتیازدادنی به آن نه اینکه کمکی در بازداشتن آخوندها از رسیدن به بمب اتمی نمی کند.

بلکه آن را غنیمتی جهت اهداف مخربشان برای بقای حکومت ضد انسانی و ضد ایرانی شان، جشن می گیرند و به ریش تک تک آنهائیکه سخاوتمندانه از کیسه و جان و خون مردم ایران، چنین امتیازی به آنها می دهند، می خندند.

عقب نشینی تاکتیکی حکومت اسلامی را هیچ جدی تلقی نکنید!

زیرا آنها اگر با یک دست، دست شما را به علامت کرنش می فشارند،

با دست دیگر سلاح های مرگباری را آماده می کنند تا در فرصتی، با کشیدن ماشه و ضامنش، تمامی ِ منافع جهانی ِ جهان آزاد را پودر نمایند.

تنها راه، امتیاز ندان به حکومت اسلامی و همزمان، حمایت از ملت ایران برای تغییر این حکومت ضد انسانی و ضد ایرانی- در تمامیتش - با افزایش فشارها است.

یادتان باشد که همه ی شما یک عذرخواهی تاریخی بابت تغییر سیستم پادشاهی مدرن و سکولار ایران، به تک تک ملت ایران و بویژه نسل جدید ایران بدهکارید که این روزهای تاریک و، درد وُ رنج را برای آنها رقم زدید و کشور ایران را با آن تمدن شکوهمند و فرهنگ ممتاز، قرن ها به عقب راندید.

نگذارید و نگذاریم سهل انگاری و چشم پوشی چمبرلین در مقابل زیاده خواهی های هیتلر تکرار شود.

که عاقیب جنگ جهانی را به مردم بی دفاع جهان تحمیل کرد و قربانی های بی شمار گرفت و ویرانی های اندازه گرفتنی نشده، روی ِ دست مردم جای جای جهان گذاشت.

اگر دیروز جوامع ترقی خواه جهانی، یکدست و چون تن ِ واحد، بر سر هیتلر می زدند، مطمئنن جنگ جهانی به قوع نمی پیوست.

و امروز هم اگر حکومت اسلامی و حکومت هایی از این دست در خاور میانه و جهان تغییر نکنند، مطمئنن جنگ جهانی دیگر، جهان ما را منتظر خواهد بود.

بطور یقین در این جنگ جهانی، بیشترین ضرر متوجه جهان آزاد و مدرن می شود.

زیرا کشورهای روسیه و چین و حکومت هایی چون حکومت اسلامی، سرمایه ی چندانی برای از دست دادن ندارند.

باشد که با این پیام دردمندانه، گوش های کَر ِ جهانیان، شنوا شود و وجدان ِ انسانی آنها بیدار گردد.

چنین باد

احمد پناهنده

۲ نظر:

  1. HOSSEIN GHARAKHANLOO
    1609474541
    https://www.google.comhttps://www.google.com/search?q=HYPERSONIC&client=firefox-a&hs=5lC&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1280&bih=385&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=piGOUsy7LYaJtQbpnoAI&ved=0CAkQ_AUoAQ/search?q=IRAS&client=firefox-a&hs=trr&rls=org.mozilla:en-US:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=EB6OUoOLHMmRtQbmjIH4Dw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=385

    پاسخحذف
  2. HOSSEINGHARAKHANLOO1609474541
    http://www.avid.ru/eng/products/civil/ps-90a/

    پاسخحذف