۱۳۹۲ مرداد ۲۶, شنبه

قدمی که نخست وزیر مصر برای انحلال اخوان المسلمین برداشت، احترام به کرامت انسانی و حتا دین و مذهب است




قدمی که نخست وزیر مصر برای انحلال اخوان المسلمین برداشت، احترام به کرامت انسانی و حتا دین و مذهب است

بی هیچ گفتگو باید همه ی کشور ها و مردمان سکولار و آزادیخواه، دست اسلامیون ِ جنایتکار و هر دین و مذهبی را در سیاست و از حکومت کوتاه کنند.
و فراموش نکنیم که ما ایرانیان در این باره تاریخ خونباری داریم.
نمونه ترور سه نخست وزیر ایران پادشاهی به دست فدائیان اسلام است
باید بی هیچ چون و چرایی و یا اما و اگری، مانع هر گونه عمل و یا فعالیت تروریستی اسلامی و کمونیستی گروه ها و احزاب در کشور شد و آدمکشان تروریست را طبق قانون به شدید ترین وجه ممکن مجازات کرد.
یادمان نرود که ما ایرانیان در دوران ایران پادشاهی و حتا در حکومت جهل اسلامی، تاریخ خونباری از جنایات تروریستی چریکی از نوع کمونیستی و اسلامی ( مجاهدین ) داریم.
امر وز کشور مصر قدم هایش را تا کنون در این راه محکم برداشته است. باشد که ما ایرانیان و ملت ترکیه و تونس با گوش پیجابندن حکومت اسلامی در ایران و ترکیه و تونس، زندگی را په پیشباز بشتابیم و از مرگ سالاران هر چه بیشتر فاصله بگیریم.
و امروز آنانیکه به هر دلیلی برای تروریست های ضد زندگی و زندگانی ِ اخوان المسلمین دل می سوزانند، باید در فکرشان تجدید نظر کنند و خودشان را در برابر ِ انتخاب ِ بین زندگی و مرگ تعریف کنند.
وقتی گله های انسانی ِ نادان و فریب خورده، مرگ را به استقبال می شتابند تا با کشتن زندگی بی ارزش خود، زندگی ملتی را بسوزانند و نابود کنند، ما باید در طرف زندگی و کرامت انسانی بایستیم نه در طرف مرگ پرستی

احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر