۱۳۹۲ خرداد ۵, یکشنبه

خاک تو سرت رفسنجانی و خاک تو سر همه ی " اصلاح طلبان " حکومت اسلامی و دُم و دنبالچه های آنها در خارج از حکومت


خاک تو سرت رفسنجانی و خاک تو سر همه ی " اصلاح طلبان " ِ درون حکومت اسلامی و دُم و دنبالچه های آنان در خارج از حکومت اسلامی

حیرت انگیز است که کسی با اینکه در طی این چند سال اخیر در همین حکومت اسلامی لجن مال شده و در روز روشن دختر و خانواده و خودش به پست ترین شکل ممکن مورد اهانت قرار گرفته است، باز برای فرو رفتن در مستراح هیچستان سرای ِ حکومت اسلامی، لباس رزم بپوشد تا شاید به عنوان " ناجی " حکومت رو به سقوط اسلامی، بتواند آن را " گل کار" کند.
اما در کمال شگفتی نمی داند و یا نمی خواهد بداند که پست ترین قشر، حداقل در ایران همین آخوندها هستند که خودش هم یکی از سرآمداننشان است.
و نمی داند وقتی خودش یک شبه علی خامنه ای را ولی فقیه می کند، می تواند به آهی توسط همین آخوندها و علی خامنه ای، از حکومت اسلامی اخراج شود.

و راستی آمده بودی که چه چیزی را تغییر دهی؟

اگر مشکلت با آخوندهای آدم خوار ِ مخالف تو، قرائت و تبیین و تقسیر و برداشت ِ اسلامی است و می پنداری تو بهتر از آنها می فهمی،
راه حل این نیست که هر روز تو را ذلیل و لجن مال بکنند و بعد بخواهی برای طلب تکه استخوانی از همین آخوندهای بی صفت، خرقه ی گدایی به تن کنی.
بلکه راه حل این است که مردانه در کنار ملت ایران قرار بگیری و با کمک ملت ایران از حکومت اسلامی عبور کنی و به دامن پر مهر و محبت ملت برگردی.
و یا اگر با خواست و تمایل به تغییر شرایط فروپاسی حکومت اسلامی به میدان آمده بودی، این بهترین فرصت بود که با حمایت مردم ایران، بساط ولی فقیه و همه ی رجاله های حکومت اسلامی را جارو می کردی. نه اینکه دوباره زانوی ِ ذلیلی در پیشگاهشان به زمین می سائیدی و به غلط کردم روی آوری.
و شگفتا که از این امتحان نهایی هم مردود شدی و همه ی سینه زنان " اصلاح طلب " حکومت اسلامی و دم و دنبالچه های آنها در خارج از حکومت اسلامی، یتیم و خوار و بی پدر و مادر شدند.
ای تفو بر تو و همه رجاله های حکومت اسلامی و دنباله های آنها در داخل و خارج از کشور

احمد پناهنده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر