۱۳۹۰ فروردین ۱۹, جمعه

درود بر انسانیت ننگ بر بربریت


 

حمله ی وحشیانه و ضد انسانی دولت و ارتش عراق را که هم سو با جانیان حکومت ایرانی کش اسلامی در ایران هستند، قوین و شدیدن محکوم می کنم و در این جنایت بربر منشانه ی دولت و ارتش عراق، مسئولیت آقای اوباما و خانم هیلاری کلینتون را نسبت به تعهدات آمریکا به حفاظت از جان ساکنین اردوگاه اشرف را گوشزد می کنم
به سهم خودم از همه ی وجدانهای بیدار جهانی و بوِیژه ایرانی تقاضا می کنم که چشمان خود را بر این جنایت ضد بشری نبندند و صدای اعتراض خودشان را با صدای رسا بلند کنند
***
با اینکه درد کشیده، آسیب دیده و جوانی برباد داده ی سازمان مجاهدین هستم. اما بدور از هر گونه کینه و حس انتقام جویی و یا ابراز خوشحالی بر این وضعیت و شرایط دشوار و مرگبار ِ اعضای سازمان که همگی ایرانی هستند، جنایت و شقاوت ِ وحشیانه و بربر منشانه ی دولت و ارتش عراق را محکوم می کنم.
به سهم خود از مجامع حقوق بشری و دبیر کل سازمان ملل متحد و بویژه از رئیس جمهور ایالات متحده ی آمریکا  خاضعانه تقاضا می کنم که چشمان خود را بر این وحشی گری ِ دولت و ارتش عراق نبندند بلکه بی هیچ درنگی هجوم ددمنشانه ی دولت عراق را مانع شوند تا ساکنین اردوگاه اشرف با رایزنی ِ همه ی ملل آزاد ِ جهان بتوانند جایگاه امن خود را در این کره ی خاکی جستجو کنند.
آقای اوباما باید در خاطر داشته باشند که طبق توافقی که بین ارتش آمریکا در جنگ علیه عراق در زمان ریاست جمهوری جورج بوش با ساکنین اردوگاه اشرف بسته شده بود، ارتش آمریکا متعهد شده بود تا روشن شدن وضعیت ساکنین ِ اردوگاه اشرف، از آنها حفاظت کند.
بر نیروهای آزادیخواه ایران است که بدور از هر گونه اختلاف گروهی و ایدئولوژیک با سازمان مجاهدین خلق، از انسانیت دفاع کنند و حمله ی وحشیانه ی دولت و ارتش عراق را محکوم نمایند.
پر واضح است که این حرکت دولت عراق در این شرایط هدیه ای است به حکومت اسلامی به رهبری خامنه ای که این روزها ناقوس مرگ، در تمامیتش به گوش جهان رسیده است.
همچنین ترفندی است تا شاید بتواند افکار ملت شریف ایران و ملل آزاده ی جهان را از جنایات حکومت اسلامی بر گیرد و به سمت اردوگاه اشرف منحرف کند.
فراموش نکنیم که ساکنین اشرف با هر مرامی که دارند که شاید من و شما را خوش نیاید اما باید بدانیم که همگی شان تا بن استخوان مخالف و ضد این حکومت اسلامی در ایران هستند و جان و جهانشان را در این راه مایه گذاشتند.
بر ماست که بدور از هر گونه کینه ورزی و دامن زدن اختلاف بین خود، ضمن محکوم کردن حرکت وحشیانه ی دولت و ارتش عراق همراه با ملت سرفراز ایران سراسر جهان را به جشن ِ سرنگونی جمهوری اسلامی تبدیل کنیم و نگذاریم افکار جهانی به دلخواه حکومت اسلامی و دولت عراق منحرف گردد.
چنین باد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر